Vyhlásené obstarávanie

SOŠHSaD-LC-MOV – Kuchynské zariadenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
328 794,65
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39220000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 300

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Viacej informácií o predmete zákazky v priložených prílohách.. Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť spôsobom viď časť A. POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY, bod 16. PREDKLADANIE PONÚK, ods. 16.5. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/32892/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií. 7. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 ZVO, druhá veta, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.