Vyhlásené obstarávanie

Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb – I. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Záchranná služba
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Áno
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je na základe vykonaného auditu kybernetickej bezpečnosti a odporúčaní audítora zabezpečiť: a)Analytická časť návrh minimálnej požiadavky na nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb obsahujúci návrh minimálnych technických požiadaviek na konfiguráciu SIEM systému pre vyhľadávanie hrozieb, monitoring kybernetickej bezpečnosti, správu protokolov a riadenie bezpečnostných udalostí, správu incidentov a tvorbu korelačných pravidiel, na podklade vykonanej analýzy. b)Dokumentačná časť prevádzkovú dokumentáciu plán riadenia rizík IB a KB a vypracovanie smerníc a politík v zmysle ISO 27001 a 27005, register hrozieb a zraniteľností, riadenie dodávateľov vo vzťahu k rizikám. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky tejto výzvy.. Predmetom zákazky je na základe vykonaného auditu kybernetickej bezpečnosti a odporúčaní audítora zabezpečiť: a)Analytická časť návrh minimálnej požiadavky na nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb obsahujúci návrh minimálnych technických požiadaviek na konfiguráciu SIEM systému pre vyhľadávanie hrozieb, monitoring kybernetickej bezpečnosti, správu protokolov a riadenie bezpečnostných udalostí, správu incidentov a tvorbu korelačných pravidiel, na podklade vykonanej analýzy. b)Dokumentačná časť prevádzkovú dokumentáciu plán riadenia rizík IB a KB a vypracovanie smerníc a politík v zmysle ISO 27001 a 27005, register hrozieb a zraniteľností, riadenie dodávateľov vo vzťahu k rizikám. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní výhradne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému (IS) ERANET. Adresa stránky k dokumentácii VO: https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/39 Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy v prípade ak vyjadrenia alebo výsledky kontroly poskytovateľom NFP neumožňujú financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania.