Vyhlásené obstarávanie

Dodanie hotovej stravy – obed, večera


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum účelových zariadení
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie stravovania obed, večera pre ubytovaných v prevádzke Maják Senec, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy sedem dní v týždni počas 6 mesiacov.. Zabezpečenie stravovania obed, večera pre ubytovaných v prevádzke Maják Senec, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy sedem dní v týždni počas 6 mesiacov, v rozsahu: Obed: 1 druh varenej teplej polievky (0,33l), 1 druh hlavné jedlo, Večera: 1 druh vareného teplého jedla, pričom 2x týždenne možnosť dodania suchej stravy, a v rozsahu priložených dokumentov vrátane záväzného znenia zmluvných podmienok. Predpokladaný počet dodaných jedál: obed 8100 ks, večera 8100 ks. Skutočný počet jedál bude objednaný počas trvania zmluvy podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451028. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné). 3.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísanej prílohy: Cenová ponuka strava SENEC kde doplní jednotkové ceny bez DPH a ceny bez DPH za predpokladané množstvo a cenu bez DPH spolu. 4.) Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za dodávku stravy bez DPH. 5.) Komunikácia pri vysvetľovaní: ktorýkoľvek zo záujemcov môže požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO.