Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske potreby pre potreby RTVS v rokoch 2022 až 2024


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rozhlas a televízia Slovenska
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
100 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodanie kancelárskych potrieb pre bežnú potrebu verejného obstarávateľa. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený.. Predmetom zákazky je nákup a dodanie kancelárskych potrieb pre bežnú potrebu verejného obstarávateľa. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. Dopravu tovaru na určené miesto zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady a zodpovednosť tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením, znehodnotením alebo zničením. Uchádzač je povinný zabezpečiť pre verejného obstarávateľa vyloženie tovaru na mieste dodania a jeho prepravu do príslušných skladových priestorov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar záruku 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru. Bližšia špecifikácia požadovaného tovaru je uvedená v prílohe č.1 - Opis predmetu zákazky a návrh na plnenie kritéria tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

1. Zákazka s nízkou hodnotou sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost. k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 5. Obhliadka miesta sa neaplikuje. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na účely zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti bude povinný: - mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom a v prípade, že mu bude táto povinnosť vyplývať z príslušného právneho predpisu. Subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že nebudete ako úspešný uchádzač, resp. Váš/Vaši subdodávateľ/subdodávatelia zapísaný/zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade s podľa § 11 ods. 1 zákona, verejný obstarávateľ s Vami neuzavrie Zmluvu, - predložiť verejnému obstarávateľovi čestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod alebo koneční užívatelia výhod jeho subdodávateľa/subdodávateľov nie sú verejní funkcionári podľa § 11 ZVO (ak relevantné) v zmysle prílohy č. 2 týchto podkladov. - predložiť vzorky tovaru (68 položiek uvedených v prílohe č. 1 týchto podkladov) uvedených v uchádzačom predloženej ponuke, ktorý bude následne dodávať počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody za účelom overenia kvalitatívnych a funkčných vlastností dodávaného tovaru požadovaných verejným obstarávateľom. Po predložení vzoriek verejný obstarávateľ vyhodnotí predmetné vzorky tovarov, v prípade, že budú spĺňať všetky verejným obstarávateľom požadované technické parametre a vlastnosti definované touto výzvou na predkladanie ponúk a jej prílohami, vyzve úspešného uchádzača na podpis rámcovej dohody. Vzorky tovaru uchádzač predloží na adresu sídla verejného obstarávateľa, ktorá je uvedená v bode I. týchto podkladov na predloženie ponuky. Predlžené vzorky tovaru budú k dispozícií verejnému obstarávateľovi počas celej doby potrebnej na overenie vlastnosti jednotlivých položiek tovaru. 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v podkladoch na predkladanie CP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.