Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a dobudovanie zabezpečených priestorov KIB – Pilot I


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 588,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44421000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie objektov a chránených priestorov. V súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 315/2006 Z. z. (ďalej len vyhláška) a ďalšími predpismi vydanými na vykonanie zákona objektmi pre účely tohto postupu zadávania zákazky sú časti 21. a 26. nadzemného podlažia budovy Tower 115, Pribinova 25, 821 09 Bratislava. Budova má 28 nadzemných podlaží. Plánované chránené priestory sa nachádzajú na 21. a 26. nadzemnom podlaží predmetnej budovy. Požaduje sa dodanie a zrealizovanie predmetu zákazky naraz, v dohodnutom množstve. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom. Lehota dodania tovarov a realizácie predmetu zákazky sa požaduje do max. 45 dní odo dňa doručenia záväznej objednávky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy. Špecifikácia technických zariadení je uvedená v Prílohe č. 2 - Návrh na plnenie kritérií. Uvedené prílohy sú zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa.. Príloha č. 1 - Opis predmetu zákazky. Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria

Doplňujúce informácie

Súčinnosť pred zadaním zákazky V rámci súčinnosti pred vystavením záväznej objednávky musí úspešný uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami) preukázať, že má vydané platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa v súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 315/2006 Z. z. pre oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne na stupeň utajenia Tajné. Uvedená povinnosť podľa predchádzajúcej vety sa týka aj subdodávateľov úspešného uchádzača, ktorí sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zákazky oboznamovať s utajovanými skutočnosťami. Túto skutočnosť uchádzač preukáže predložením platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti, udelené NBÚ, ktoré spĺňa podmienku: Typ prístupu k utajovaným skutočnostiam. Stupeň utajenia na oboznamovanie sa: Tajné. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena uvedená v EUR vrátane DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta za dodanie tovaru a poskytnutie služieb, ktoré tvoria predmet zákazky. Váhovosť kritéria je 100 %. Súčasťou ponukovej ceny za dodanie tovaru a poskytnutie služby musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Celkovú cenu za predmet zákazky v EUR s DPH určí uchádzač ako súčet všetkých cenových položiek uvedených v Prílohe č. 2 - Návrh na plnenie kritéria, pričom cena každej položky sa vypočíta ako súčin požadovaného množstva a jednotkovej ceny danej položky a pripočítaním príslušnej sadzby DPH, ktorú následne uvedie do formulára v zmysle Prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry dodávateľa tovaru. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohu. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predloženej faktúry v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle elektronicky informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej platformy/systému EVO ihneď po vyhodnotení.