Vyhlásené obstarávanie

Výroba tlačovín pre SND


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
79 931,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky "Výroba tlačovín pre SND" je tlač programových, premiérových a kampaňových tlačovín z produkcie Slovenského národného divadla, vrátane súvisiacich služieb. Výroba tlačovín zahŕňa realizačné náklady CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Ide o tlač rôznych tlačovín - plagáty, pozvánky, bulletiny, letáky, skladačky, brožúry a iné podľa požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa. Bližší opis je súčasťou súťažných podkladov.. Výroba tlačovín sa uskutoční v zmysle rámcovej dohody, a to na základe vystavených objednávok, v ktorých bude uvedené požadované množstvo, vrátane ďalších požiadaviek.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/451112. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch). 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a predmetnými súťažnými podkladmi. 8. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, ktoré bude tvoriť súčasť jeho ponuky. Ak uchádzač nepredloží dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti už v ponuke, doručí doklady verejnému obstarávateľovi najneskôr do piatich dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.