Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia Kultúrneho domu v obci Podrečany


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Podrečany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 880,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
19. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Podrečany 190, 985 55 Podrečany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Uvažované rekonštrukčné práce si vyžiadajú nasledujúce stavebné práce:

Demontáž okenných a dverných otvorov, demontáž sklobetónovej steny. Demontáž žľabov, zvodov a klampiarskych prvkov strechy. Rekonštrukcia ďalej zahŕňa obnovu povrchových úprav, zateplenie fasády, plochej strechy a podhľadu kultúrneho domu, oprava vnútorných omietok a podláh, výmena výplní otvorov. Obklad vonkajších schodísk mrazuvzdornou keramickou dlažbou.

Rekonštrukčné práce si taktiež vyžiadajú výmenu už existujúcich elektroinštalačných rozvodov a následne dobudovanie nových vyhovujúcich rozvodov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ uplatňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej obstarávateľ zabezpečí stanovenie postupu

potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie

písomnosti. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri vyžiadaní a zaslaní súťažných podkladov,

vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní ponuky, zaslaní zápisu z otvárania ponúk, pri oznámení o vylúčení

ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia je

neprípustná pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje

listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.

Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady iba po uhradení stanovenej sumy 10 eur.- na účet IBAN : SK74 5600

0000 0060 0973 9001 vedený v PRIMA banka Slovensko a.s. pob. Lučenec záujemca uvedie ako VS svoje IČO. V

prípade, ak bude predložená ponuka, ktorá bude obsahovať v zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 25/2006 Z.z. §

42, odstavec 3 až 7 mimoriadne nízku cenu, bude zo súťaže vylúčená.

Osobitné podmienky plnenia zmluvy:

a) V nadväznosti na podmienku účasti uvedenú v bode III.1.2., § 27 ods. 1 písm. b) je úspešný uchádzač povinný ku

dňu podpísania zmluvy o dielo predložiť úverovú zmluvu.

b) Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami

kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými

osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)

Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej

kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené

osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi

uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

c) verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento

nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať.

Žiadosti o súťažné podklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať

predloženie žiadosti o súťažné podklady a ponuky aj v českom jazyku