Vyhlásené obstarávanie

PRÍPRAVA A ROZVOZ STRAVY PRE SENIOROV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
141 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava stravy a jej následný rozvoz do domácností stravníkov / dôchodcov / klientov terénnej sociálnej služby Jedáleň na území Mestskej časti Bratislava-Karlova Ves.. Predmetom zákazky je príprava stravy a jej následný rozvoz do domácností stravníkov / dô-chodcov / klientov terénnej sociálnej služby Jedáleň na území Mestskej časti Bratislava-Karlova Ves nasledovne: 1 Pripraviť denne teplú varenú stravu (obed) pre klientov sociálnej služby. 2 Zabezpečiť denne rozvoz a donášku obedov, v jednorazových obaloch, do domácností klientov v čase od 8,30 do 14,00 hod., na adresy stravníkov. 3 Dodávateľ musí disponovať autami a vlastným personálom na priamy rozvoz pred vchody do bytov na trase dlhej 30 45 km s 45 75 zastávkami. 4 Poskytovanie služieb bude denne v pracovných dňoch (pondelok až piatok) počas celého trvania zmluvy, okrem štátom uznaných sviatkov, ak budú vychádzať na pondelok až piatok a dni pracovného voľna a pokoja. 5 Predpokladaný počet jedál je priemerne 80-120 porcií na pracovný deň a predpokladaný počet odobratých jedál denne je priemerne 100 porcií. Počet objednaných porcií bude špeci-fikovaný písomnou objednávkou vždy týždeň vopred. Predpokladaný počet porcií je 27 000 ks/rok. 6 Požadujeme možnosť výberu obeda minimálne z troch jedál, z toho jedno diétne diabe-tická alebo bezlepková strava a dve racionálne, v zložení: polievka, druhé jedlo, vhodná prí-loha, obloha, chlieb podľa druhu obeda. Gramáž stravy na základe noriem pre dospelého človeka. 7 Prihlasovanie a odhlasovanie klientov z obedov na konkrétne dni bude zabezpečovať zamestnanec Miestneho úradu. Informáciu o aktuálnych počtoch obedov na jednotlivé dni bude komunikovať s dodávateľom vždy deň vopred. 8Jedálny lístok musí byť zostavovaný tak, aby strava bola pestrá (jedlá sa nebudú opako-vať v rozmedzí dvoch týždňov) a spĺňala všetky diabetické, energetické a výživové hodnoty. 9 Uchádzač zašle vopred týždenný jedálny lístok vždy v pondelok. Následne bude jedálny lístok vždy v utorok distribuovaný klientom sociálnej služby, na základe ktorého si klient jed-lo objedná. 10 Technologické postupy prípravy stravy musia zodpovedať štandardom tak, aby zostala zachovaná výživová hodnota poskytovanej stravy. 11 Dodávateľ, ktorý zabezpečí dovoz/rozvoz bude vstupovať do nebytových priestorov klientov, bude mať zverené kľúče od vchodov a obed donesie pred vchod do bytu klienta. 12 Dodávateľ zašle po ukončení kalendárneho mesiaca faktúru za dodanú stravu a za roz-voz stravy, na základe podkladov odsúhlasených obidvomi zmluvnými stranami.

Doplňujúce informácie

žiadne z uvedených