Vyhlásené obstarávanie

Regenerácia vnútrobloku na Sídlisku hrad v Spišskom Podhradí


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mesto Spišské Podhradie
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
373 382,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky výber zhotoviteľa diela pre projekt: Regenerácia vnútrobloku na Sídlisku hrad v Spišskom Podhradí, v zmysle položkového rozpočtu a projektovej dokumentácie, ktoré sú súčasťou súťažných podkladoch.

Zákazka je delená na dve časti:

1. časť: Regenerácia vnútrobloku na Sídlisku hrad v Spišskom Podhradí - stavebné práce

2. časť: Regenerácia vnútrobloku na Sídlisku hrad v Spišskom Podhradí - mobiliár. Stavebné objekty:

SO 01 - Detské ihrisko

SO 02 - Workoutové ihrisko

SO 03 - Multifunkčná plocha

SO 04 - Chodníky, prístrešky pre smetné nádoby ,mobiliar.stojany na bicykle

SO 05 - Osvetlenie

SO 06 - Sadové úpravy

SO 07.1 - Spevnená plocha plocha 1

SO 07.2 - Spevnená plocha plocha 2

SO 07.3 - Spevnená plocha plocha 3

SO 07.4 - Spevnená plocha plocha 4

SO 07.5 -Spevnená plocha plocha 5

Búracie práce



Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch - v časti B.1 Opis predmetu zákazky.Stavebné objekty:

SO 01 - Detské ihrisko

SO 02 - Workoutové ihrisko

SO 03 - Multifunkčná plocha

SO 04 - Chodníky, prístrešky pre smetné nádoby ,mobiliár.stojany na bicykle



Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch - v časti B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku

písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.

2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých

subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra

partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie

podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

4. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčených kópii požadovaných dokladov. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

5. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.

6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.

7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk v súťažných

podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.

8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.

9. Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo Štrukturálnych fondov EÚ, preto Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

Oprávnené osoby sú:

I.Poskytovateľ a ním poverené osoby

II.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby

III.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby

IV.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu

V.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov

VI.Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ

VII.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

10. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

11. Dané verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií a nie je zamerané na soc. aspekty.

12. Ďalšie informácie sú z kapacitných dôvodov v SP.