Vyhlásené obstarávanie

Dodávka plynu na 3 mesiace trvania zmluvy (január – marec 2023)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodávka plynu do jedného odberného miesta objednávateľa vrátane prepravy a distribúcie, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 6:00 h do 6:00 h plynárenského dňa počas trvania zmluvy o dodávke a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy o dodávke.. Predpokladaná celková spotreba plynu na tri mesiace (január marec 2023) 744,690 MWh

Doplňujúce informácie

1. V súlade s § 43 ods. 1 a 2 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf zabezpečený odo dňa publikovania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v profile obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453054 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add) Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky- 5f7.html. 3. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO záujemca môže zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: +421 220 92 51 00. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EVO stanovuje, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. 5. Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO.