Vyhlásené obstarávanie

Príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR 2023, vrátane odvozu a likvidácie prebytkov (kuchynského odpadu)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SENIOR - Zariadenie pre seniorov a Dom sociálnych služieb Vrútky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR vrátane likvidácie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu na obdobie roka 2023 pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby, do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax. Podľa potreby sa môže jednať o diabetické jedlo, bezlepkové jedlo, diétne jedlo, vegetariánske jedlo a podobne. Dovoz stravy bude prebiehať do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 6:45 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:00 hod., dovoz večere a druhej večere v čase o 16:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, . Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu minimálne 2-krát 50L nádobu za 7 dní. Nádoby na odvoz a likvidáciu biologicky rozložiteľného (kuchynského) odpadu zabezpečuje obstarávateľ, umývanie nádob zabezpečuje dodávateľ.. Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR vrátane likvidácie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu na obdobie roka 2023 pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby, do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax. Podľa potreby sa môže jednať o diabetické jedlo, bezlepkové jedlo, diétne jedlo, vegetariánske jedlo a podobne. Dovoz stravy bude prebiehať do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 6:45 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:00 hod., dovoz večere a druhej večere v čase o 16:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, . Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu minimálne 2-krát 50L nádobu za 7 dní. Nádoby na odvoz a likvidáciu biologicky rozložiteľného (kuchynského) odpadu zabezpečuje obstarávateľ, umývanie nádob zabezpečuje dodávateľ.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.