Predmetom zákazky je sprístupnenie služieb existujúceho informačného systému pre predaj vstupeniek zo strany Slovenskej filharmónie (ďalej len SF), rezerváciu a nákup vstupeniek klientmi a podporné funkcie systému správy podujatí (ďalej aj len služby dostupnosti IS), ako aj pravidelná servisná a technická podpora a rozvoj služieb dostupnosti IS podľa špecifikácie v prílohe č. 1 výzvy na predloženie ponuky.. Predmetom zákazky je sprístupnenie služieb existujúceho informačného systému pre predaj vstupeniek zo strany Slovenskej filharmónie (ďalej len SF), rezerváciu a nákup vstupeniek klientmi a podporné funkcie systému správy podujatí (ďalej aj len služby dostupnosti IS), ako aj pravidelná servisná a technická podpora a rozvoj služieb dostupnosti IS podľa špecifikácie v prílohe č. 1 výzvy na predloženie ponuky.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.