Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64200000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Súťažné konanie s rokovaním
Dátum vyhlásenia:
13. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb a integrácia existujúcich telekomunikačných služieb vrátane technickej podpory (poskytovanie služieb v oblasti hovorov prostredníctvom pevných liniek, poskytovanie a prevádzkovanie IP telefónov (štandard, manažérsky, call centrum), ďalšie požiadavky a služby na základe dohodnutého spôsobu objednávania služieb (zriadenie, preloženie, zrušenie účtov, oprava a výmena prístrojov, servisná podpora) na všetkých pracoviskách verejného obstarávateľa na území SR. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov ako aj ostatnej zadávacej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom prostredníctvom svojho profilu zriadeného na www.uvo.gov.sk a portálu www.eZakazky.sk prostredníctvom IS eZakazky v lehote na predkladanie ponúk.. Poskytnutie jednotného riešenia hlasových služieb, časový harmonogram implementácie po jednotlivých okruhoch/lokalitách. Poskytovanie pevných hlasových telekomunikačných služieb. Poskytovanie doplnkových služieb. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov ako aj ostatnej zadávacej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom prostredníctvom svojho profilu zriadeného na www.uvo.gov.sk a portálu www.eZakazky.sk prostredníctvom IS eZakazky v lehote na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZakazky, ktorý je dostupný na webovej stránke https://www.ezakazky.sk (ďalej len IS eZakazky), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v súťažných podkladoch v súlade so ZVO. 2. Toto verejné obstarávanie vyhlásené postupom rokovacieho konania so zverejnením bude pozostávať z nasledovných osobitných kôl: 2.1Predkladanie žiadostí o účasť (preukazovanie splnenia podmienok účasti záujemcami). 2.2Predkladanie základných ponúk (uchádzačmi, ktorí predložili žiadosť o účasť, splnili podmienky účasti a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na predloženie základnej ponuky). 2.3Rokovanie o základných ponukách predložených vyzvanými uchádzačmi. 2.4Rokovania s uchádzačmi a predkladanie upravených ponúk. 2.5Predkladanie konečných ponúk (uchádzačmi, ktorých verejný obstarávateľ vyzval na predloženie konečnej ponuky) 4. Zábezpeku ponuky bude verejný obstarávateľ vyžadovať a je stanovená vo výške 120 000,- EUR. (platí pre druhé kolo tohto postupu) 5.Podmienky účasti osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti k tomuto verejnému obstarávaniu, za účelom predloženia žiadosti o účasť, sú súčasťou Súťažných podkladov. 5.V nadväznosti na tento postup zadávania zákazky, ktorým je rokovacie konanie so zverejnením, verejný obstarávateľ oznamuje záujemcom, že v prípade, ak záujemca alebo jeho iné osoby predbežne nahradia doklad alebo doklady Jednotným európskym dokumentom, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti, bude obratom po otvorení žiadostí o účasť vyzvaný na predloženie dokladu alebo dokladov predbežne nahradených Jednotným európskym dokumentom. Záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. 6.Vo vzťahu k bodu IV.1.4) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ktorým bolo vyhlásené toto verejné obstarávanie vo Vestníku VO a analogicky k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania zverejneného v Publikačnom vestníku, pre odstránenie akýchkoľvek pochybností o súlade údajov v zadávacej dokumentácii, verejný obstarávateľ použije etapové konanie, avšak bez znižovania počtu riešení alebo ponúk predložených uchádzačmi. K najlepšiemu riešeniu a ku konečnej ponuke sa verejný obstarávateľ dopracuje/môže dopracovať na základe všetkých predložených ponúk uchádzačmi, ktorí boli vyzvaní na predloženie ponúk, bez obmedzenia počtu. 6.Toto verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.