Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia údržbovej základne - 3. etapa, depo Jurajov Dvor - stavebné práce


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 183 347,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
31. August 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém VO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkých uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky/rámcovej dohody je dohoda medzi obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom na strane druhej, ktorá určuje podmienky zadávania zákaziek počas jej trvania vo vzťahu k uskutočneniu stavby Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce, vrátane dodania technologických zariadení, ktoré sú súčasťou hore uvedenej stavby, tvoria s ňou jeden nedeliteľný funkčný celok, a sú nevyhnutné na splnenie predmetu zákazky/rámcovej dohody.

Doplňujúce služby pozostávajú

vo vypracovaní projektu pre realizáciu stavby (DRS),

vo vytýčení dotknutých jestvujúcich inžinierskych sietí,

v zabezpečení POD (plánu organizácie dopravy),

v zabezpečení rozkopávkových povolení,

v zabezpečení výrubu a náhradnej výsadby drevín,

v zabezpečení publicity projektu

v zabezpečení dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby.



Bližšia špecifikácia predmetu zákazky/rámcovej dohody je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky/rámcovej dohody súťažných podkladov.. Predmetom zákazky/rámcovej dohody je dohoda medzi obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom na strane druhej, ktorá určuje podmienky zadávania zákaziek počas jej trvania vo vzťahu k uskutočneniu stavby Modernizácia údržbovej základne - 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce, vrátane dodania technologických zariadení, ktoré sú súčasťou tejto stavby, tvoria s ňou jeden nedeliteľný funkčný celok a sú nevyhnutné na splnenie predmetu zákazky.



Realizácia stavby Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce bude zadávaná a objednávaná na základe samostatných zákaziek/objednávok po samostatných logických celkoch/etapách stavby (ďalej len "Etapa" alebo "Etapy"), a to v závislosti od prevádzkových možností a financií. Podmienky takéhoto zadávania a objednávania určuje Rámcová dohoda.



Podrobný popis stavby z hľadiska funkčných, technických a kvalitatívnych charakteristík obsahuje dokumentácia poskytnutá obstarávateľom vrátane sprievodnej správy, súhrnnej technickej správy a ďalších správ. Táto dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a je zverejnená vo forme samostatných dokumentov.



Úspešný uchádzač bude povinný dodržať podmienky uvedené v rozhodnutiach stavebných úradov a špeciálnych stavebných úradov, stanoviskách orgánov štátnej a verejnej správy a správcov inžinierskych sietí a akékoľvek odchýlky alebo zmeny ohlásenej stavby sú prípustné len v súlade so zmluvou o dielo / rámcovej dohody.



Stavebné práce pozostávajú zo stavebných objektov a prevádzkových súborov.

Základné údaje o stavbe

Názov stavby: Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce

Miesto stavby: Bratislava III, MČ Bratislava Nové Mesto

Charakter stavby: Modernizácia

Trvanie rámcovej dohody a maximálna lehota výstavby: Trvanie Rámcovej dohody stanovené na 4 roky s možnosťou predĺženia o 1 rok. Lehota plnenia (vykonania diela) v rámci jednotlivých zákaziek je:

14 mesiacov pre Etapu 1

10 mesiacov pre Etapu 2

12 mesiacov pre Etapu 3,

pričom nie je vylúčené ani prekrývanie sa jednotlivých Etáp, prípadne zadanie objednávok na všetky Etapy naraz.

Doplňujúce informácie

Nejde o verejné obstarávanie so sociálnym a environmentálnym aspektom.

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického

verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html).

2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne

prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0

https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO.

Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania

týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne

mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií

výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch.

3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej

stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484). Obstarávateľ

neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej

súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy

voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.

5. Obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok

účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v

profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným

záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.

7. Obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným

uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní.

8. Obstarávateľ si vyhradzuje právo a je oprávnený zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak mu nebude schválený

finančný príspevok z EÚ fondov.

9. Ostarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočnil trhové konzultácie. Obstarávateľ týmto oznamuje príslušné informácie ostatným záujemcom odkazom na adresu webového sídla, kde je možné tieto informácie nájsť:

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442977.