Predmetom zákazky/rámcovej dohody je dohoda medzi obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom na strane druhej, ktorá určuje podmienky zadávania zákaziek počas jej trvania vo vzťahu k uskutočneniu stavby Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce, vrátane dodania technologických zariadení, ktoré sú súčasťou hore uvedenej stavby, tvoria s ňou jeden nedeliteľný funkčný celok, a sú nevyhnutné na splnenie predmetu zákazky/rámcovej dohody. Doplňujúce služby pozostávajú vo vypracovaní projektu pre realizáciu stavby (DRS), vo vytýčení dotknutých jestvujúcich inžinierskych sietí, v zabezpečení POD (plánu organizácie dopravy), v zabezpečení rozkopávkových povolení, v zabezpečení výrubu a náhradnej výsadby drevín, v zabezpečení publicity projektu v zabezpečení dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky/rámcovej dohody je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky/rámcovej dohody súťažných podkladov.. Predmetom zákazky/rámcovej dohody je dohoda medzi obstarávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom na strane druhej, ktorá určuje podmienky zadávania zákaziek počas jej trvania vo vzťahu k uskutočneniu stavby Modernizácia údržbovej základne - 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce, vrátane dodania technologických zariadení, ktoré sú súčasťou tejto stavby, tvoria s ňou jeden nedeliteľný funkčný celok a sú nevyhnutné na splnenie predmetu zákazky. Realizácia stavby Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce bude zadávaná a objednávaná na základe samostatných zákaziek/objednávok po samostatných logických celkoch/etapách stavby (ďalej len "Etapa" alebo "Etapy"), a to v závislosti od prevádzkových možností a financií. Podmienky takéhoto zadávania a objednávania určuje Rámcová dohoda. Podrobný popis stavby z hľadiska funkčných, technických a kvalitatívnych charakteristík obsahuje dokumentácia poskytnutá obstarávateľom vrátane sprievodnej správy, súhrnnej technickej správy a ďalších správ. Táto dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a je zverejnená vo forme samostatných dokumentov. Úspešný uchádzač bude povinný dodržať podmienky uvedené v rozhodnutiach stavebných úradov a špeciálnych stavebných úradov, stanoviskách orgánov štátnej a verejnej správy a správcov inžinierskych sietí a akékoľvek odchýlky alebo zmeny ohlásenej stavby sú prípustné len v súlade so zmluvou o dielo / rámcovej dohody. Stavebné práce pozostávajú zo stavebných objektov a prevádzkových súborov. Základné údaje o stavbe Názov stavby: Modernizácia údržbovej základne 3. etapa, depo Jurajov Dvor stavebné práce Miesto stavby: Bratislava III, MČ Bratislava Nové Mesto Charakter stavby: Modernizácia Trvanie rámcovej dohody a maximálna lehota výstavby: Trvanie Rámcovej dohody stanovené na 4 roky s možnosťou predĺženia o 1 rok. Lehota plnenia (vykonania diela) v rámci jednotlivých zákaziek je: 14 mesiacov pre Etapu 1 10 mesiacov pre Etapu 2 12 mesiacov pre Etapu 3, pričom nie je vylúčené ani prekrývanie sa jednotlivých Etáp, prípadne zadanie objednávok na všetky Etapy naraz.
Nejde o verejné obstarávanie so sociálnym a environmentálnym aspektom. 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Obstarávateľ si vyhradzuje právo a je oprávnený zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak mu nebude schválený finančný príspevok z EÚ fondov. 9. Ostarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočnil trhové konzultácie. Obstarávateľ týmto oznamuje príslušné informácie ostatným záujemcom odkazom na adresu webového sídla, kde je možné tieto informácie nájsť: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442977.