Vyhlásené obstarávanie

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek (ZsNH)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
44 678,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek na pravidelných a nepravidelných (charterových) leteckých linkách, ako aj u tzv. nízkonákladových prepravcov (low cost carriers) pre verejného obstarávateľa v dohodnutej kvalite, rozsahu a cene podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky je aj doručovanie leteniek v termínoch a spôsobom určeným objednávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách rámcovej dohody (ďalej len Zmluva).. Predmetom zákazky je komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek na pravidelných a nepravidelných (charterových) leteckých linkách, ako aj u tzv. nízkonákladových prepravcov (low cost carriers) pre verejného obstarávateľa v dohodnutej kvalite, rozsahu a cene podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky je aj doručovanie leteniek v termínoch a spôsobom určeným objednávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách rámcovej dohody (ďalej len Zmluva).

Doplňujúce informácie

1. VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK),ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (EVO). 2. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača (Z/U), zverejnenej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia. Viac o EVO nájdete tu https://eplatforma.vlada.gov.sk/najcastejsie-otazky. V karte Príručky nájdete dokumentáciu k EVO. VO odporúča Z/U sledovať informácie týkajúce sa EVO na webovom sídle: príručky záujemca/uchádzač, videonávody, apod. 3. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO), ktorý spravuje Úrad vlády https://www.uvo.gov.sk/registracia. Ak hospodársky subjekt nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty. 4. Výzva na predkladanie ponúk je prístupná v profile VO a v EVO. Z/U má priamy a neobmedzený prístup k Výzve a preto VO nebude poskytovať Z Výzvu v listinnej podobe. 5. Vysvetľovanie v zákazke sa realizuje prostredníctvom EVO. Tel. kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas prac. dní v čase od 8:00 do 16:00 hod na +421 2 209 25 100. 6. VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú len prostredníctvom EVO. 7. Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 11. V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 12. V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 12.1. zmluvu s poskytovateľom medzinárodného rezervačného systému (ďalej len MRS). Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží zmluvu s poskytovateľom MRS ako originál/ úradne osvedčenú kópiu, ktorá bude platná a účinná počas celého trvania rámcovej dohody 12.2. zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch. 13. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.