Projekt rieši aktualizáciu projektu stavby z 03.2003. Počas tohto obdobia bola v obci čiastočne vybudovaná kanalizácia v rámci programu ISPA. Stavba prebiehala v rokoch 2006-2009. V rámci tejto stavby sa vybudoval hlavný zberač AA, stoka AD a AA1. Na stoke AD je umiestnená ČS AD a na hlavnom zberači hlavná čerpacia stanica, ktorá tlačí splaškové odpadové vody do nasledujúcej obce Hoste. Obec si z vlastných zdrojov alebo z environmentálnych fondov vybudovala stoky AC, AC1, AD2. Prevádzkovateľom jestvujúcej kanalizácie je TAVOS a.s. Piešťany.
Zmena č.2 rieši odkanalizovanie ostatnej časti obce s prihliadnutím na aktuálny stav. Projektová dokumentácia tiež rieši strojnotechnologickú časť čerpacích staníc, ktoré zabezpečujú dopravu splaškovej odpadovej vody z celého regiónu do hlavného zberača.
Podrobnejšie viď. časť B.2 Opis predmetu zákazky a prílohu č. 8 a 9 týchto súťažných podkladov.. Projekt rieši aktualizáciu projektu stavby z 03.2003. Počas tohto obdobia bola v obci čiastočne vybudovaná kanalizácia v rámci programu ISPA. Stavba prebiehala v rokoch 2006-2009. V rámci tejto stavby sa vybudoval hlavný zberač AA, stoka AD a AA1. Na stoke AD je umiestnená ČS AD a na hlavnom zberači hlavná čerpacia stanica, ktorá tlačí splaškové odpadové vody do nasledujúcej obce Hoste. Obec si z vlastných zdrojov alebo z environmentálnych fondov vybudovala stoky AC, AC1, AD2. Prevádzkovateľom jestvujúcej kanalizácie je TAVOS a.s. Piešťany.
Zmena č.2 rieši odkanalizovanie ostatnej časti obce s prihliadnutím na aktuálny stav. Projektová dokumentácia tiež rieši strojnotechnologickú časť čerpacích staníc, ktoré zabezpečujú dopravu splaškovej odpadovej vody z celého regiónu do hlavného zberača.
Podrobnejšie viď. časť B.2 Opis predmetu zákazky a prílohu č. 8 a 9 týchto súťažných podkladov.
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania, okrem podaní a dokumentov súvisiace s uplatnením námietok podľa § 170.
2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk.
3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady prevziať bez obmedzení z webovej stránky www.e-lena.sk. Komunikácia s verejným obstarávateľom vrátane predloženia ponuky alebo využitia revíznych postupov je možná len po registrácii uchádzača v systéme ELENA.
4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a
predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na
výsledok verejného obstarávania.
5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/
6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 30 000,00 EUR. Ďalšie
informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch.
7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk bude realizované výhradne v online prostredí systému ELENA.
Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku.
8. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty.
9. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej
správy podľa osobitného predpisu.
10. V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti a vyhodnotení ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk(tzv. superreverz).
12. Ak záujemcovia/uchádzači pre potreby účasti vo verejnom obstarávaní potrebujú získať nové vedomosti
prostredníctvom odborného školenia, môžu sa prihlásiť na kurzy organizované Školou obstarávania, dostupnou na www.skolaobstaravania.sk
13. V prípade mimoriadne nízkej ponuky budú využité aj analytické informácie o všetkých predložených ponukách vo verejnom obstarávaní (nie len víťazných) informačného systému TRANSPAREX https://www.transparex.sk/statistics
14. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému
TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo
15. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií
informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts