Predmetom tejto zákazky je príprava, dodanie, servírovanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu pre rozličné druhy podujatí organizovaných verejným obstarávateľom. Zákazka je rozdelená na časti: Časť 1: Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 1 je súčasťou prílohy 1A). Časť 2: Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 2 je súčasťou prílohy 1B). Časť 3: Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 3 je súčasťou prílohy 1C). Uchádzač môže predložiť ponuku na všetky tri časti. Uchádzač môže byť úspešný vo všetkých troch častiach.. Predmetom tejto zákazky je príprava, dodanie, servírovanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu pre rozličné druhy podujatí organizovaných verejným obstarávateľom. Cateringovými službami sa rozumejú najmä: a)príprava, dodávka a servírovanie jedál a nápojov, určených na priamu konzumáciu, b)zabezpečenie obsluhy vykonávajúcej servis (čašník / servírka), vždy primerane k prezenčnej účasti osôb a podľa osobitných požiadaviek verejného obstarávateľa, alokovať pomerný počet obsluhy na debaras, aby bol zachovaný plynulý priebeh servisu, c)realizácia komplexnej logistiky v mieste plnenia služieb zabezpečenie personálu (Manipulační pracovníci, kuchári na výdaj, manažér) vždy primerane k prezenčnej účasti osôb, podujatiu a podľa osobitných požiadaviek verejného obstarávateľa, d)zabezpečenie potrebného inventáru k charakteru podujatia pre stolovanie (rôzne druhy - taniere, príbory, poháre (sklo), šálky s podšálkami (porcelán), karafy a džbány (sklo), nádoby a príslušenstvo pre stály ohrev jedla a pod.), mobiliár (rôzne druhy stoly, stand by stoly, príp. stoličky), textílie (rôzne druhy-vyprané, vyžehlené obrusy, prestierania, stolové štóly, príručníky, príp. návleky na stoličky, dodanie obrúskov z netkanej textílie, papierových obrúskov), prístroje (plnoautomatický kávovar v mieste podujatia, chladiarenské zariadenia, prístroje na ohrev jedla a i.) vrátane dopravy na miesto konania podujatia, e)zabaliť zostatok dodaného jedla po ukončení podujatia, f)odvoz a likvidácia odpadu vzniknutého v súvislosti so zabezpečovaním cateringových služieb, g)poskytnutie ďalších služieb spojených so zabezpečením cateringových služieb podľa požiadaviek Objednávateľa. Zákazka je rozdelená na časti: Časť 1: Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 1 je súčasťou prílohy 1A). Časť 2: Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 2 je súčasťou prílohy 1B). Časť 3: Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 3 je súčasťou prílohy 1C). Uchádzač môže predložiť ponuku na všetky tri časti. Uchádzač môže byť úspešný vo všetkých troch častiach.
Doplňujúce informácie k časti II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk pre obmedzené možnosti formulára: Kritériá na vyhodnotenie ponúk sa budú uplatňovať nasledovne: Časť 1: Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 100%) Časť 2: Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 98%, kritérium 2: zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky - 2%) Časť 3: Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 98%, kritérium 2: zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky - 2%) Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a sociálne zodpovedné verejné obstarávanie.