Predmetom zákazky je zber, preprava a likvidácia komunálneho odpadu.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby zberu, odvozu a likvidácie odpadu pre verejného obstarávateľa Obec Radzovce v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a poskytovanie ďalších činností vyplývajúcich z predmetu zákazky, resp. zo zmluvy uzavretej s víťazným uchádzačom a to všetko v rozsahu a za podmienok uvedených v tejto výzve a jej prílohách.
Miera vytriedenia komunálneho odpadu u verejného obstarávateľa za rok 2021 bola 55,28% (60 X 50).
.
Predmet zákazky musí byť realizovaný tiež v súlade so Všeobecne záväzným nariadením verejného obstarávateľa o nakladaní s komunálnymi a s drobnými stavebnými odpadmi na území obce Klenovec, ktoré je dostupné na nižšie uvedenej webovej adrese https://www.radzovce.sk/dokumenty
Rozsah činnosti:
V 14-dňových pravidelných intervaloch - zber tuhého komunálneho odpadu, objemového odpadu, drobného stavebného odpadu a BRO od pôvodcov odpadu (z domácností a firiem na území obce) v mieste jeho vzniku, zhromažďovaného v nádobách a objeme v 110 l, 120 l, 240 l a 1100 l kontajneroch, vreciach a VOK a VKK, zabezpečenie údržby a čistoty stanovíšť počas manipulácie s nádobami, dočisťovanie stanovíšť.
Preprava odpadu na miesto jeho zhodnocovania, alebo zneškodňovania
Zneškodnenie komunálneho odpadu, objemového odpadu, drobného stavebného odpadu a BRO neohrozujúcim zdravie ľudí a nepoškodzujúcim životné prostredie nad mieru stanovenú zákonom (spaľovanie, skládkovanie, ...)
Zber a preprava odpadu v plastových vreciach
Prenájom 1 ks VOK a 1 ks VKK
Dočistenie stanovíšť a komunikácií
Vypracovanie evidencie o odpadoch
V prípade, ak v súťažných podkladoch bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.
1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
2. V prípade, ak v Súťažných podkladoch alebo Oznámení bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo
výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je
požadované.
3. V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií komunikácia a
výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou
elektronickej komunikácie v systéme IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie
súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov,
ysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá
pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie
/písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom
v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské
konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom
okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení
informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp.
uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania
odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému
obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému.
4.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo
svojom profile.