Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostné, strážne služby


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Verejnoprospešné služby Stupava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
175 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie komplexnej ochrany objektov verejného obstarávateľa strážnou službou a poskytnutie činností informátora.. Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej zmluvy na poskytnutie služby, ktorej predmetom budú bezpečnostné, strážne služby pre potreby objednávateľa (verejného obstarávateľa) v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov, ako aj činnosti a služby informátora, a to:

Zabezpečenie komplexnej ochrany objektov strážnou službou a poskytnutie činností informátora nasledovne:

a)Prevádzka Dlhá ulica 11, Stupava zabezpečená službou informátora

b)Prevádzka Mierová ulica, Stupava zabezpečená strážnou službou formou napojenia objektu na pult centrálnej ochrany a obchôdzkovej činnosti.

Prevádzka objektov sa zabezpečuje na dennej báze pracovníkom informačnej služby nasledovne:

Pracovné dni v čase od 15:30 do 7:00 (15,5 hod)

Soboty, nedele, sviatky v čase od 7:00 do 7:00 (24 hod)

Predmetom zákazky je aj záväzok zabezpečiť spojenie pracovníka informačnej služby s výjazdom fyzickej ochrany a záväzok vykonávať pravidelné nočné kontroly objektov výjazdovou skupinou 2x denne v čase určenom verejným obstarávateľom (od 22.00 hod. do 03.00 hod.), prípadne v iných dohodnutých časoch (stráženie obchôdzkou).

Dodávateľ sa zároveň zaväzuje vykonávať aj nasledovné činnosti/úkony:

-obsluha vstupných brán a rampy podľa potreby,

-usmerňovanie a riadenie dopravy v objektoch - dohľad nad parkovaním,

-usmerňovanie návštev v objekte,

-sledovanie vnútro-areálového kamerového systému

-zabezpečovanie opatrení na ochranu majetku, zdravia a života vrátane ovládania osvetlenia podľa požiadaviek, v zimnom období kontrola prevádzky vykurovacích zariadení (v prípade poruchy je dodávateľ povinný informovať zodpovednú osobu), kontrola funkčnosti čerpadiel elektronickým systémom (v prípade poruchy je dodávateľ povinný informovať zodpovednú osobu)

-zabezpečenie napojenia na pult centrálnej ochrany resp. zabezpečenie okamžitého zásahu v prípade signalizácie zabezpečovacieho zariadenia (spustenie alarmu)

Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zabezpečiť monitorovanie aktívne pripojených objektov objednávateľa na PCO s možnosťou okamžitého preverenia poplachového signálu. Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečuje vybudovanie EZS na svojich objektoch a ich následné napojenie na PCO.



ako aj v rozsahu, ktorý je určený v dokumente Výzva na predkladanie ponúk - súťažné podklady a v zmluve, ktorá je prílohou č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

Ďalšie podmienky sú uvedené v dokumente Výzva na predkladanie ponúk - súťažné podklady a v prílohe č. 1 - Zmluve. Súčasťou súťažných podkladov sú aj: príloha č. 1 - Zmluva, príloha č. 2 - Vyhlásenie uchádzača, príloha č. 3 Cenová ponuka a príloha č. 4 - Referenčný list, a tieto sa predkladajú (zmluva podpísaná uchádzačom) spolu s dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky (t.j. vrátane činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. licencia na prevádzkovanie bezpečnostnej služby).