Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie CIZS pre Obec Výčapy - Opatovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Výčapy - Opatovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 655,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie zdravotníckeho vybavenia, prístrojov a zariadenia pre Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Obci Výčapy - Opatovce. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. Podrobné špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch (Príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk). Predmetom zákazky je dodanie zdravotníckeho vybavenia, prístrojov a zariadenia pre Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Obci Výčapy - Opatovce. Podrobné špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch (Príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk)

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie nemá sociálny aspekt, nejedná sa o zelené verejné obstarávanie vzhľadom na charakter zákazky, obstarávanie neobsahuje aspekty inovácií. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") na www.uvo.gov.sk., verejný obstarávateľ neposkytuje záujemcom súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia na www.uvo.gov.sk., z dôvodu validácie hospodárskeho subjektu je potrebné urobiť registráciu v predstihu. 4. Ponuka uchádzača musí obsahovať nasledovné dokumenty: - Príloha č. 1 PREDLOŽENIE PONUKY (Identifikačné údaje uchádzača) - Príloha č. 2 NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ (uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky). - Príloha č. 3 NÁVRH KÚPNEJ ZMLUVY (doplnený o DEFINÍCIU ZMLUVNÝCH STRÁN, s uvedením ceny predmetu zákazky) 5. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky je uvedená v Nastavení zákazky - Časti zákazky. 5. Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena v EUR s DPH za predmetu zákazky. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky a neboli vylúčení verejný obstarávateľ zašle oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, že dôjde k predloženiu totožnej cenovej ponuky (sumy) pre predmet zákazky viacerými uchádzačmi, prednosť má cenová ponuka pre predmet zákazky toho uchádzača, ktorá bola predložená v časom poradí prvá. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 8. Nepredpokladá sa využitie elektronickej aukcie.