Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a dobudovanie zabezpečených priestorov KIB – Pilot I


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 588,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44421000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie objektov a chránených priestorov v súlade s vyhláškou a ďalšími predpismi vydanými na vykonanie zákona. V súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 315/2006 Z. z. (ďalej len vyhláška) a ďalšími predpismi vydanými na vykonanie zákona objektmi pre účely tejto verejnej súťaže sú časti 21. a 26. nadzemného podlažia budovy Tower 115, Pribinova 25, Bratislava, 821 09, Slovenská republika. Budova má 28 nadzemných podlaží. Plánované chránené priestory sa nachádzajú na 21. a 26. nadzemnom podlaží predmetnej budovy. Požaduje sa dodanie a zrealizovanie predmetu zákazky naraz, v dohodnutom množstve. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom. Lehota dodania tovarov a realizácie predmetu zákazky sa požaduje do max. 60 dní odo dňa doručenia záväznej objednávky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy. Špecifikácia technických zariadení je uvedená v Prílohe č. 2 - Návrh na plnenie kritérií. Uvedené prílohy sú zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa.. Príloha č. 1 - Opis predmetu zákazky. Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria

Doplňujúce informácie

Súčinnosť pred zadaním zákazky: V rámci súčinnosti pred vystavením záväznej objednávky musí úspešný uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami) preukázať, že má vydané platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa v súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 301/2013 Z. z. o priemyselnej bezpečnosti a o bezpečnostnom projekte podnikateľa pre oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne na stupeň utajenia Tajné. Uvedená povinnosť podľa predchádzajúcej vety sa týka aj subdodávateľov úspešného uchádzača, ktorí sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zákazky oboznamovať s utajovanými skutočnosťami. Túto skutočnosť záujemca preukáže predložením platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti, udelené NBÚ, ktoré spĺňa podmienku: Typ prístupu k utajovaným skutočnostiam. Stupeň utajenia na oboznamovanie sa: Tajné. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry dodávateľa tovaru. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia. Táto môže byť vytvorená až po podpise dodacieho listu/dodaní tovarov a služieb. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohu. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predloženej faktúry v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle elektronicky informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej platformy/systému EVO ihneď po vyhodnotení.