Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia centra – Obec Odorín


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Odorín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
202 244,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác zameraných na zachytávanie a kontrolovaný odvod dažďových vôd z miestnej komunikácie.. Predmet zákazky je definovaný v zmysle Projektovej dokumentácie. Projekt rieši zachytávanie a kontrolovaný odvod dažďových vôd z miestnej komunikácie, ktorej účel nebol doposiaľ nijako určený. Celý projekt je riešený ako projekt zadržania vody v krajine a to tým spôsobom, že sa upraví blízky rigol, ktorý križuje priekopu smerujúcu do riečky Odorica a do ktorého bude vyústená dažďová kanalizácia z riešených parkovacích plôch s priepustným podložím odvedeným pomocou drenáže cez navrhovaný odlučovač ropných látok (ORL) do podzemnej zbernej nádrže a následne do vsaku. Projekt ráta s výstupnou kvalitou vody na odtoku do 0,1 mg /l NEL. Projekt taktiež upravuje dopravné značenie počas výstavby objektu a navrhuje trvalé dopravné značenie na príjazdovej ceste a ploche parkoviska. Jednotlivé časti objektov riešeného projektu sa nachádzajú na pozemkoch investora. Pre potreby parkovania zamestnancov a návštevníkov navrhnuté je parkovisko s 28 stojiskami pre osobné vozidlá, s kolmým státím s rozmerom 1 státia 2,5 x 5,5m. Podrobnejšie v prílohách tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE (ďalej len systém). Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému sú zadefinované a zverejnené v súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4.Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO v platnom znení. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o VO platnom znení. 7.Vyžaduje sa realizačná zábezpeka vo výške 10 % z celkovej ceny diela s DPH. Bližšie informácie sa nachádzajú v Zmluve o dielo. 8. Predmetné verejné obstarávanie podlieha kontrole poskytovateľa dotácie. Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť v súlade s § 47a ods. 2 Občianskeho zákonníka dňom splnenia odkladacej podmienky. Podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy je splnenie odkladacej podmienky, ktorou je schválenie finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky, t. j. okamih doručenia verejnému obstarávateľovi správy zo štandardnej ex-post kontroly zo strany relevantného poskytovateľa dotácie. 10.Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na charakter predmetu zákazky a podmienku účasti zelené verejné obstarávanie.