Vyhlásené obstarávanie

Dodávka plynu a zabezpečenie súvisiacich služieb.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
67 728,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je dodávka plynu a zabezpečenie služieb nákupu, dodávky a distribúcie zemného plynu podľa potrieb verejného obstarávateľa (Kancelárie Súdnej rady Slovenskej republiky) po dobu trvania zmluvného vzťahu v kvalite zodpovedajúcej špecifikácii uvedenej v technických podmienkach prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a jej prepravu distribučnou sústavou pre odberné miesto verejného obstarávateľa v lehote od 01.01.2023 od 00:00 hod. do 31.12.2023 do 24:00 hod. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie komplexných služieb spojených s nákupom, dodávkou a distribúciou plynu pre jedno odberné miesto verejného obstarávateľa: Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky, Hlavné námestie 8, 814 22 Bratislava, Slovenská republika. Charakter odberného miesta: budova administratívneho charakteru. Číslo odberného miesta: 4100009073. POD kód: SKSPPDIS000110100672. Zaradenie odberu: MO. Predpokladaný objem odberu plynu počas lehoty plnenia predstavuje 376,00 MWh / 376 000,00 kWh.. Predmetom tejto zákazky je dodávka plynu a zabezpečenie služieb nákupu, dodávky a distribúcie zemného plynu podľa potrieb verejného obstarávateľa (Kancelárie Súdnej rady Slovenskej republiky) po dobu trvania zmluvného vzťahu v kvalite zodpovedajúcej špecifikácii uvedenej v technických podmienkach prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a jej prepravu distribučnou sústavou pre odberné miesto verejného obstarávateľa v lehote od 01.01.2023 od 00:00 hod. do 31.12.2023 do 24:00 hod. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie komplexných služieb spojených s nákupom, dodávkou a distribúciou plynu pre jedno odberné miesto verejného obstarávateľa: Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky, Hlavné námestie 8, 814 22 Bratislava, Slovenská republika. Charakter odberného miesta: budova administratívneho charakteru. Číslo odberného miesta: 4100009073. POD kód: SKSPPDIS000110100672. Zaradenie odberu: MO. Predpokladaný objem odberu plynu počas lehoty plnenia predstavuje 376,00 MWh / 376 000,00 kWh.

Doplňujúce informácie

Otváranie ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 08.12.2022 (štvrtok) o 10:35:00 hod. serverového času IS EVO. Verejný obstarávateľ neumožňuje účasť na otváraní ponúk s využitím virtuálneho prostredia IS EVO, t. j. otváranie ponúk je neverejné. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil nasledovné kritérium na vyhodnotenie ponúk v rámci zadávania identifikovanej zákazky s nízkou hodnotou a to: Najnižšia cena za dodávku 1 MWh zemného plynu v Eur bez distribúcie, bez prepravy, bez spotrebnej dane a bez dane z pridanej hodnoty. Konkrétny cenový návrh na plnenie stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk v rámci zadávania identifikovanej zákazky s nízkou hodnotou musí byť zaokrúhlený matematicky na dve (2) desatinné miesta. Obsah ponuky: Oprávnenou (splnomocnenou) osobou podpísaná a datovaná ponuka musí obsahovať: 1)Identifikáciu uchádzača a cenový návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk spracovaný podľa bodu 16. a 17. Výzvy (vyplnenie a predloženie Prílohy č. 1 tejto Výzvy).; 2)Doklady preukazujúce splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa bodu 20. a), b) a c) Výzvy. Reverzný postup a súvisiace informácie: Verejný obstarávateľ uvádza, že aplikuje reverzný postup v rámci zadávania identifikovanej zákazky s nízkou hodnotou, t. j. verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ taktiež rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční verejný obstarávateľ vo vzťahu k uchádzačovi, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom využitia funkcionality IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania informácie = dátum doručenia informácie (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním).