Vyhlásené obstarávanie

Služby poskytované pri prevádzke KIS SOFTIP PROFIT a IS RON.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
86 120,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie služieb poskytovaných pri prevádzke ERP systému KIS Softip Profit pre ekonomické, personálne a finančné riadenie organizácie, riadenie skladov a evidencie majetku a IS RON pre evidenciu dochádzky (ďalej len IS) pozostávajúcich z technickej podpory a údržby IS, prípadne vykonanie zmien, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie IS a integráciu ďalších IS. Služby poskytované pri prevádzke IS sa týkajú všetkých prostredí IS testovacieho (TEST), akceptačného (ACC) aj produkčného prostredia (PROD).. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.

Doplňujúce informácie

-Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. -Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. -Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf. -V zmysle čl. III bodu 9 zmluvy o poskytovaní služieb technickej podpory verejný obstarávateľ prikladá znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností.