Vyhlásené obstarávanie

Poistenie majetku Katolíckej univerzity v Ružomberku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Katolícka univerzita v Ružomberku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
60 420,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66515200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie poisťovacích služieb pre Katolícku univerzitu v Ružomberku a to na obdobie 48 mesiacov pri zohľadnení výročných dní aktuálne platných poistných zmlúv.. Predmet zákazky sa delí na časti. Ponuku je možné predložiť na celý rozsah zákazky, alebo na jednu, alebo viac častí predmetu zákazky. Časti predmet zákazky: Časť 1 Poistenie budov - (nehnuteľnosti vo vlastníctve a v nájme) Časť 2 Poistenie hnuteľného majetku (výpočtová technika, zariadenia obstarané z NFP zo ŠF EÚ, zariadenie kancelárií, učební, ostatný hnuteľný majetok); Časť 3 Poistenie motorových vozidiel (Povinné zmluvné poistenie, Havarijne poistenie); Časť 4 Poistenie zodpovednosti za škodu (výkon praktickej výučby študentov v zdravotníckych zariadeniach) Predpokladaná hodnota zákazky zahŕňa opciu 5 000 Eur s DPH, ktorá nie je predmetom súťaže a využije sa, ak v priebehu trvania zmluvy vznikne verejnému obstarávateľovi potreba poistiť majetok, ktorý v čase vyhlásenia zákazky poistiť nepotreboval alebo ho nadobudol až po uzavretí zmluvy.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez Elektronickú platformu - IS EVO. Pre komunikáciu a predloženie ponuky je záujemca povinný sa zaregistrovať do systému. Videonávody a príručky sú zverejnené na stránke uvo.gov.sk. https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Súťaž sa realizuje postupom ako reverzná súťaž, verejný obstarávateľ zostaví poradie uchádzačov vzostupne podľa kritéria najnižšia cena. Následne a vyhodnotí splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky uchádzača , ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Predmet zákazky sa delí na 4 časti. V rámci hodnotenia ponúk sa každá časť predmetu zákazky (časť 1 až 4) vyhodnocuje samostatne.