Vyhlásené obstarávanie

Komplexné tlačiarenské služby pre Považskobystrické novinky týždenník pre mesto a okolie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 946,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú tlačiarenské služby tlač periodika Považskobystrické novinky a tlač propagačného materiálu mesta. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk. Miesto poskytovania služby: Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 13 Považská Bystrica, Redakcia týždenníka Považskobystrické noviny. Uchádzač je povinný zahrnúť do ceny zákazky aj cenu dopravy tlačených periodík a propagačných materiálov do miesta poskytnutia služby.. Predmetom obstarávania sú tlačiarenské služby tlač periodika Považskobystrické novinky a tlač propagačného materiálu mesta. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk. Miesto poskytovania služby: Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 13 Považská Bystrica, Redakcia týždenníka Považskobystrické noviny. Uchádzač je povinný zahrnúť do ceny zákazky aj cenu dopravy tlačených periodík a propagačných materiálov do miesta poskytnutia služby.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami, resp. uchádzačmi, postupovať v súlade s ust. § 117 ods. 6 a nasl. a § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy v zmysle § 13 ZVO, konkrétne prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO) dostupnom cez webové sídlo http://www.uvo.gov.sk. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Prenos dát do systému EVO je obmedzený na 100 MB na dokument. Verejný obstarávateľ preto odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby svoje dokumenty predkladané do systému EVO rozdelili na viac menších častí (alebo častí s veľkosťou do 100 MB). Dokumenty s veľkosťou väčšou ako 100 MB nie je možné predložiť do systému EVO. Pravidlá pre doručovanie v systéme EVO sa informácia / zásielka považuje za doručenú okamihom jej odoslania v systéme EVO. Verejný obstarávateľ za účelom bezproblémovej elektronickej komunikácie odporúča záujemcom, resp. uchádzačom oboznámiť sa s príručkou používateľa systému EVO (záujemca/uchádzač) a príručkou k funkcionalitám webového sídla úradu zverejnenými na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=17946759706673763862. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami ku všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia akýchkoľvek poskytnutých informácií v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie prostredníctvom systému EVO podľa vyššie uvedených pravidiel komunikácie. V prípade, ak sa vyskytnú pochybnosti o pravosti dokumentov predložených v ponuke alebo pravdivosti informácií v nich uvedených, verejný obstarávateľ má právo požadovať od uchádzača ich dodatočné predloženie vo forme úradne osvedčenej kópie originálu. Ak uchádzač nepredloží doklady v lehote určenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči. Ponuky, doklady a dokumenty v nich predložené sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa predchádzajúcej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Verejný obstarávateľ bude postupovať tzv. reverzným postupom, t. j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 ZVO druhá veta zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Výsledkom súťaže bude Rámcová zmluva uzatvorená podľa § 409 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, uzatvorená medzi úspešným uchádzačom (zhotoviteľom) a verejným obstarávateľom (objednávateľom) podľa prílohy č.3 výzvy. Bližšie informácie sú uvedné vo výzve a jej prílohách.