Vyhlásené obstarávanie

Trvanlivé potraviny


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky ja obstaranie trvanlivých potravin.. -Tovar požadujeme vždy čerstvý a kvalitný



-Bezpečnosť potravín, musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania



-Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC 22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedeným číslom akreditácie



-Preukázať , že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a potravinovému kódexu. To sa

Preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu(izotermické vozidlo s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidla nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následné sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platná 3 roky.



-Dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00hod.



-Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových priestorov



-Dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS- Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou)



-Dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy



-Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru



-V prípade , že dodané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku



-Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov



-Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit



-Realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru



-Vyhradzuje si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneť



-Predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnej zmluvy sa môže meniť



-Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky



-Prípadnú cenu zmeny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 .b)zákona č.343/2015



-Záujemca by mal mať k dispozícií systém elektronického objednania tovaru (E-shop). Nie mailom.



-Prílohou je položkový rozpočet, ktorý treba naceniť po ukončení aukčného kola ( cena v EUR bez DPH, cena s DPH)



-Pri prihlásení a zadaní cenovej ponuky vložiť ako prílohu doklad o oprávnení podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)



-Vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody



-Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho



-V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť



-Splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru



-zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.