Vyhlásené obstarávanie

Most 561-004 (M999) na ceste II/561 v obci Kráľov Brod - vykonanie mimoriadnej prehliadky mosta, vypracovanie dokumentácie mosta a výkon dlhodobého monitoringu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 910,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71300000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vykonanie mimoriadnej prehliadky mosta 561-004 (M999) v kkm 16,969 na ceste II/561 v obci Kráľov Brod, okres Galanta, ktorý je v STS7 (havarijný stav), táto bude hlavným podkladom pre následné vypracovanie dokumentácie monitorovania mosta (ďalej len "DMM") v zmysle TP 059 Monitorovanie cestných mostov, a následne výkon dlhodobého monitoringu v zmysle spracovanej DMM za účelom objektívneho posúdenia stavu, vývoja a prognóz, za akých podmienok je možné využívať most naďalej. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch k výzve na predkladanie ponúk.. Mimoriadna prehliadka mosta (ďalej len "MPM") bude zrealizovaná ako hlavný podklad pre spracovanie DMM s poskytnutím objektívnych a najaktuálnejších informácií o stavebno-technickom stave mosta najmä z dôvodu, že od poslednej hlavnej mostnej prehliadky prešlo zimné obdobie. MPM bude venovať pozornosť už známym chybám a poruchám na všetkých častiach mosta, najmä s ohľadom na následné spracovanie DMM a stanovenie zostatkovej životnosti mosta. Realizácia MPM prebehne za účasti zástupcu verejného obstarávateľa (objednávateľa). Výsledkom MPM bude záznam z mimoriadnej prehliadky mosta. DMM musí vychádzať zo zrealizovanej MPM a musí zohľadniť špecifikáciu prevádzky mostného objektu a príčiny vzniku dôvodu na monitorovanie. Súčasťou je vypracovanie návrhu spôsobu priamej realizácie dlhodobého monitoringu mosta, vrátane požiadaviek na materiály, komponenty a zariadenia potrebné k výkonu monitoringu, určenie sledovaných častí mosta, určenie harmonogramu meraní/monitoringu a spôsobu ich vyhodnotenia. DMM musí byť predložená na schválenie verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi). V rámci výkonu dlhodobého monitoringu budú vykonávané činnosti stanovené v zmysle DMM, súčasťou bude aj návrh opatrení, ktoré bude potrebné zrealizovať tak, aby bolo možné most M999 naďalej využívať / čiastočne využívať z hľadiska zachovania bezpečnosti a spoľahlivosti. Výstupom dlhodobého monitoringu budú pravidelné správy z meraní/prehliadok. Všetky požadované výkony (MPM, spracovanie DMM a výkon dlhodobého monitoringu) budú realizované za bežnej premávky na mostnom objekte, pokiaľ nebude určené inak. Pri realizácii predmetu zákazky je potrebné rešpektovať požiadavky STN, STN EN, dotknutých zákonov platných v čase zhotovenia predmetu zákazky a platných TP a technicko-kvalitatívnych podmienok Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Úspešný uchádzač preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na miesto výkonu predmetu zákazky, počas celého jeho priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, ako aj platných požiarnych predpisov. Úspešný uchádzač je povinný dodržiavať všetky predpisy, normy, vyhlášky a zákony týkajúce sa BOZP. Upozornenie: Je predpoklad, že pre realizáciu výkonu dlhodobého monitoringu bude potrebné špeciálne zariadenie (pojazdná plošina/lávka, napr. barín), preto požadujeme toto zohľadniť v cenovej ponuke. Verejný obstarávateľ v prípade potreby poskytne úspešnému uchádzačovi súčinnosť pre použitie špeciálnych zariadení, a to najmä zabezpečením dopravného priestoru na moste počas obhliadok a výkonu činností na moste v nevyhnutnom rozsahu tak, ako si to budú vyžadovať dopravné obmedzenia vyplývajúce z použitia špeciálnych zariadení pre prístup pod most (napr. krycie vozidlo s označením pred plošinou v smere jazdy, príp. reguláciu dopravy). Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Miesto plnenia predmetu zákazky je verejne dostupné. Lokalizácia a všeobecná verejná dostupnosť miesta plnenia predmetu zákazky umožňuje záujemcom individuálnu obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1.) Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 2.) Ak je doklad alebo dokument, ktorý sa nachádza v ponuke uchádzača vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 3.) Komunikácia v tomto verejnom obstarávaní vrátane doručovania sa uskutočňuje elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorý v súčasnosti zabezpečuje funkcionalitu elektronickej platformy. 4.) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 5.) Vyhodnocovanie ponúk je neverejné. 6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak táto nebude zodpovedať možnostiam hospodárenia verejného obstarávateľa s rozpočtovými prostriedkami. 7.) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 8.) Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9.) Ak úspešný uchádzač odmietne prijať objednávku v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritérií na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 10.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, - nebola predložená ani jedna ponuka; alebo - mu to neumožňujú možnosti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami.