Predmetom zákazky je sprístupnenie služieb informačného systému pre predaj vstupeniek zo strany Slovenského národného múzea(ďalej len SNM), rezerváciu a nákup vstupeniek klientmi a podporné funkcie systému správy podujatí (ďalej aj len služby dostupnosti IS), ako aj pravidelná servisná a technická podpora a rozvoj služieb dostupnosti IS.. Predmetom zákazky je sprístupnenie služieb informačného systému pre predaj vstupeniek zo strany Slovenského národného múzea(ďalej len SNM), rezerváciu a nákup vstupeniek klientmi a podporné funkcie systému správy podujatí (ďalej aj len služby dostupnosti IS), ako aj pravidelná servisná a technická podpora a rozvoj služieb dostupnosti IS.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronicky, prostredníctvom elektronickej platformy systému IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli elektronickej platformy IS EVO v časti PRÍRUČKY https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=6938734507683428557 a v časti VIDEONÁVODY https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=6938734507683428557 Pri elektronickej komunikácii prostredníctvom systému IS EVO sa za moment odoslania informácie považuje moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním).