Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Výstavba materskej školy v obci Šarišské Sokolovce.. Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Výstavba materskej školy v obci Šarišské Sokolovce.
Miesto realizácie projektu
Stavba je situovaná v centrálnej časti obce Šarišské Sokolovce na pozemku parc. č. 20, kat. územie Šarišské Sokolovce. Bude slúžiť pre účely prevádzky materskej školy s celkovou kapacitou 42 detí.
Navrhovaný objekt bude dvojpodlažný bez podpivničenia a bez využitia podkrovných priestorov.
Budúca stavba je navrhnutá v zastavanej časti obce Šarišské Sokolovce. Bude dopĺňať existujúcu najexponovanejšiu zástavbu centrálnej zóny, kde sú sústredené služby pre obyvateľov obce - obecný úrad s kultúrno - spoločenskou miestnosťou, knižnicou, požiarnou zbrojnicou a kostol sv. Mikuláša. Areál materskej školy bude uzatvárať v nedávnej dobe zrealizovanú modernizáciu vonkajších priestranstiev a bude spoluvytvárať dominantu centra obce. Pozemok určený na výstavbu materskej školy je prevažne svahovitý s malým sklonom na južnú stranu smerom ku štátnej ceste. Z východnej strany je pozemok ohraničený súvislou zástavbou rodinnými domami. Z južnej a severnej strany je pozemok vymedzený štátnou resp. obecnou komunikáciou. Pozemok je oplotený. Pred realizáciou stavebných prác je potrebné asanovať existujúci objekt rodinného domu, ktorý zrealizuje investor na vlastné náklady.
Stavba si vyžiadala členenie na nasledujúce stavebné objekty:
SO 01 Materská škola
01.1 ASR
01.2 ZTI
01.3 Elektroinštalácia
01.4 Statika
01.5 Vykurovanie
01.6 Vzduchotechnika
01.7 Zariadenie kuchyne
SO 02 Požiarna nádrž
SO 03 Spevnené plochy
SO 04 Žumpa
SO 05 Kanalizačná prípojka
SO 06 Vodovodná prípojka
SO 07 Odberné elektrické zariadenie
SO 08 Plynová prípojka
SO 09 Oplotenie
SO 10 Detské ihrisko
SO 11 Osvetlenie prechodu pre chodcov
Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov Projektová dokumentácia a Výkaz výmer.
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady, ich zmena alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazy na webovej stránke ÚVO.
2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri
partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o
registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpisu štatutárnymi zástupcami oboch Zmluvných strán a účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania realizácie Diela, dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledovných podmienok:
a)dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy na webovej stránke Objednávateľa a v Centrálnom registri zmlúv,
b)dňom pridelenia finančných prostriedkov Objednávateľovi v rámci žiadosti o pridelenie finančného príspevku v rámci Plánu obnovy a odolnosti,
c)dňom doručenia správy z kontroly dokumentácie verejného obstarávania, ktorým bolo verejné obstarávanie schválené v rámci jeho administratívnej kontroly (doručenie správy zo štandardnej ex-post kontroly).
4. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné
podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom
dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž vylúči verejný obstarávateľ takéhoto uchádzača z verejného obstarávania.
5. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk., tzv. superreverz podľa § 112 ods. 7, písm. b).
6. Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR (slovom:
pätnásťtisíc eur).
7. Splatnosť faktúry podľa tejto Zmluvy je 60 dní od doručenia faktúry bez nedostatkov do sídla Objednávateľa.