Vyhlásené obstarávanie

Jazdná súprava na odvoz dreva, zložená z ťahača návesov a klanicového návesu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
EuroForest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
121 680,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
prevádzka EuroForest, s.r.o., Pod Dráhami 1, 960 01 Zvolen
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: Časť A: Ťahač návesov - 1ks Technická špecifikácia - Príloha č. 2a súťažných podkladov Časť B: Náves s klanicovou nadstavbou - 1ks Technická špecifikácia - Príloha č. 2b súťažných podkladov Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, alebo na všetky časti predmetu zákazky..

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Požiadavky na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Na zostavenie poradia predložených ponúk použije verejný obstarávateľ elektronickú aukciu (ďalej len e-aukcia) podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní