Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektriny pre objekty OS Čierna Voda, OS Krasňany, Voderady, Trenčín


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MH Invest II, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 689,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre 4 odberné miesta (OM) verejného obstarávateľa na obdobie od 01.04.2023, 00:00 hod. do 30.06.2023, 24:00 hod. (t.j. 2. kvartál 2023). Parametre OM sú definované v Prílohe č. 3. Celkový predpokladaný odber za 4 odberné miesta spolu za dané obdobie (t.j. Q2 2023) je cca 160 MWh. Dodávka silovej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (združená dodávka elektrickej energie).. Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre 4 odberné miesta (OM) verejného obstarávateľa na obdobie od 01.04.2023, 00:00 hod. do 30.06.2023, 24:00 hod. (t.j. 2. kvartál 2023). Parametre OM sú definované v Prílohe č. 3. Celkový predpokladaný odber za 4 odberné miesta spolu za dané obdobie (t.j. Q2 2023) je cca 160 MWh. Jednotlivé objekty majú rôzny účel využívania: -OS Čierna Voda areál s bytmi a domami -OS Krasňany areál s bytmi a domami -Voderady verejné osvetlenie popri chodníkoch a ceste -Trenčín regulačná stanica plynu Dodávka silovej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (združená dodávka elektrickej energie). Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie komplexných služieb spojených s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou a distribúciou elektriny ( administrácia dodávok elektriny). Verejný obstarávateľ požaduje: -garanciu dodávok elektriny po dobu platnosti zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie; -zabezpečenie individuálnej klientskej starostlivosti pre všetky odberné miesta zahŕňajúcu aj odbornú podporu vrátane osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (account manažéra); -poskytovanie služby elektronického portálu (napr. aplikácie), ktorá umožňuje podávanie informácií o odberných miestach a histórii spotreby, prehľad vykonanej fakturácie s možnosťou stiahnutia dokladov a ďalšie informácie o spotrebe odberných miest; -verejný obstarávateľ preferuje sumárnu fakturáciu za všetky odberné miesta s položkovým odčlenením jednotlivých odberných miest, avšak požaduje zachovať možnosť fakturácie pre jednotlivé odberné miesta v správe verejného obstarávateľa. Pri každom spôsobe fakturácie budú do faktúry zahrnuté aj služby za distribúciu elektriny; -meranie množstva spotrebovanej elektriny sa bude uskutočňovať meracím zariadením prevádzkovateľa distribučnej sústavy v mieste dodávky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, platným Prevádzkovým poriadkom PDS a Technickými podmienkami PDS; -faktúry budú vystavované v zmysle platných právnych predpisov spoločne za dodávku elektrickej energie a distribučné služby (združená fakturácia); -vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku elektriny s mesačným odpočtom k poslednému dňu príslušného mesiaca. Vo vyúčtovacej faktúre sa odpočítajú preddavky, ktoré boli uhradené za príslušný mesiac; -vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku elektrickej energie s ročným odpočtom (OM v Trenčíne) k poslednému dňu kalendárneho roka. Vo vyúčtovacej faktúre za združenú dodávku elektrickej energie sa odpočítajú preddavky (ak boli uplatňované), ktoré boli uhradené za kalendárny rok; -upozornenie na povinnosť move-out z distribučnej siete minimálne 1 mesiac pred plánovaným ukončením dodávok v zmysle Zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie Ponuková cena musí byť navrhnutá ako cena za 1MWh (komodita+distribúcia,) v EUR bez spotrebnej dane a bez DPH. Celkový predpokladaný odber za 4 odberné miesta (definované v prílohe č. 3) spolu za dané obdobie (t.j. Q2 2023) je cca 160 MWh.

Doplňujúce informácie

1. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o združenej dodávke elektriny. Návrh zmluvy zašle verejnému obstarávateľovi víťazný uchádzač.