1. Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia školy vrátane poskytnutia súvisiacich služieb (ďalej len predmet zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na tri (3) nižšie uvedené samostatné časti (ďalej aj Časti predmetu zákazky alebo len Časti ale aj jednotlivo ako Časť): 1.1 Časť I: Stoly pre učebňu (7ks); 1.2 Časť II: Skrine pre náradie (2ks); 1.3 Časť III: Stoličky (13ks). 2. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazkydoplňujúcich informácií.. Predmetom časti 1. predmetu zákazky sú Stoly pre učebňu (7ks).Predmetom časti 2. predmetu zákazky sú Skrine pre náradie (2ks).Predmetom časti 3. predmetu zákazky sú Stoličky (13ks).
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na predkladanie ponúk. 2.Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na predkladanie ponúk. 3.Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. 4.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11 ods. 1 ZVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávaním inovácií ani (iii) obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.