Vyhlásené obstarávanie

Úžitkové vozidlo s príslušenstvom pre odpadové hospodárstvo Obce Hamuliakovo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hamuliakovo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
167 037,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34100000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodanie úžitkového vozidla s nadstavbou na účel zabezpečenia aktivity: Triedený zber komunálnych odpadov pre projekt s názvom Vybudovanie zberného dvora v Hamuliakove.. Predmetom obstarávania je dodanie úžitkového vozidla s nadstavbou: nadstavba hákového nosiča kontajnerov, nadstavba hydraulický žeriav vrátane drapáka a rotátora, kontajnery. Dodanie vozidla slúži na účel zabezpečenia aktivity: Triedený zber komunálnych odpadov pre projekt s názvom Vybudovanie zberného dvora v Hamuliakove. Cieľom projektu je zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu.

Doplňujúce informácie

1. V zmysle VZN "Zásady hospodárenia s majetkom obce Hamuliakovo" bude úspešný uchádzač vyzvaný k podpisu kúpnej zmluvy po vyjadrení súhlasu s jej uzatvorením Obecným zastupiteľstvom obce Hamuliakovo na riadnom rokovaní obecného zastupiteľstva. 2. V tejto zákazke sa nepoužije elektronická aukcia. 3. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky (relatívna váha 100 bodov). 4. Toto verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie vzhľadom na podmienku v bode 3.9 Kúpnej zmluvy, v dôsledku ktorej je úspešný uchádzač povinný na požiadanie vykonať spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktoré sú súčasťou dodania Predmetu kúpy v záujme rešpektovania princípov zeleného verejného obstarávania. 5. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO, vysvetľovanie informácií vo výzve, podkladov, ktoré sú súčasťou výzvy a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk). 6. Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk. 7. Prílohou tejto výzvy sú: - Kúpna zmluva - Návrh na plnenie kritérií - Čestné vyhlásenie uchádzača - Zoznam ekvivalentných výrobkov - Čestné vyhlásenie úspešného uchádzača o splnení podmienky v zmysle § 11 ods. 1 ZVO - Špecifikácia predmetu zákazky - Súťažné podklady 8. Zoznam dokladov, ktoré predloží záujemca ako súčasť ponuky: - Návrh kúpnej zmluvy (Príloha č.1) - Návrh na plnenie kritérií (príloha č. 2 vo formáte pdf) podpísaný - Návrh na plnenie kritérií rozpočet (príloha č. 2) vo formáte .xlsx - Čestné vyhlásenie uchádzača (príloha č. 3) - Zoznam ekvivalentných výrobkov (Príloha č. 4) - ak sa použije ekvivalent (viď bod 10 a 11. Súťažných podkladov). 9. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO.