Vyhlásené obstarávanie

Dodanie hotovej stravy do prevádzky Duchonka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum účelových zariadení
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie hotovej stravy obed, večera, do prevádzky Duchonka, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy v rozsahu sedem dní v týždni počas 12 mesiacov, s možnosťou predĺženia o 12 mesiacov.. Dodanie hotovej stravy obed, večera, do prevádzky Duchonka, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy v rozsahu sedem dní v týždni počas 12 mesiacov, s možnosťou predĺženia o 12 mesiacov, v rozsahu: Obed: 1 druh varenej teplej polievky (0,33l), 1 druh hlavné jedlo, Večera: 1 druh vareného teplého jedla, pričom 2x týždenne možnosť dodania suchej stravy, a v rozsahu a špecifikácii podľa priložených dokumentov Opis predmetu zákazky a záväzné znenie zmluvných podmienok. Predpokladaný počet dodaných jedál za jeden rok: pre účastníkov organizovaných detských táborov - obed 1600 ks, večera 1600 ks, pre účastníkov rekreácií - obed 600 ks, večera 600 ks, pre účastníkov školení - obed 1000 ks, večera 1000 ks. Skutočný počet jedál bude objednaný počas trvania zmluvy podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Pre zabezpečenie nerušenej dodávky stravy bude uzavretá zmluva o poskytovaní služieb s dvomi predávajúcimi.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/461593. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. ponuky, oznamu, rozhodnutia a iné). 3.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísanej prílohy: Cenová ponuka strava Duchonka, kde doplní cenu v eurách bez DPH za MJ (jednotkové ceny), ceny bez DPH za predpokladané množstvo a cenu bez DPH spolu. 4.) Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena spolu za dodávku stravy bez DPH. 5.) Komunikácia pri vysvetľovaní: ktorýkoľvek zo záujemcov môže požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO.