Vyhlásené obstarávanie

Výroba rôznych tlačovín pre DNS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Divadlo Nová scéna
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky "Výroba tlačovín pre DNS" je tlač programových, premiérových a kampaňových tlačovín z produkcie Divadla Nová scéna, vrátane súvisiacich služieb. Výroba tlačovín zahŕňa realizačné náklady CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Zákazka je rozdelená na štyri samostatné časti: 1. časť: Výroba tlačovín - plagátov, letákov, skladačiek 2. časť: Výroba tlačovín - bulletinov 3.časť: Výroba tlačovín - vstupeniek 4.časť: Výroba iných tlačovín - podpiskarty, vizitky, pozvánky, ďakovné karty, ... podľa požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa.. Výroba tlačovín - plagátov, letákov a skladačiek v rozsahu podľa Rámcovej dohody a objednávok, v ktorých bude uvedený rozsah a ďalšie potrebné údaje.Výroba tlačovín - bulletinov v rozsahu podľa Rámcovej dohody a objednávok, v ktorých bude uvedený rozsah a ďalšie potrebné údaje.Výroba tlačovín - vstupeniek v rozsahu podľa Rámcovej dohody a objednávok, v ktorých bude uvedený rozsah a ďalšie potrebné údaje.Výroba iných tlačovín - podpiskarty, vizitky, pozvánky, ďakovné karty v rozsahu podľa Rámcovej dohody a objednávok, v ktorých bude uvedený rozsah a ďalšie potrebné údaje.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/462349. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto, zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: a/v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnenú Prílohu č. 1 k výzve, s uvedením všetkých cenových údajov, vrátane cien celkom za jednotlivé časti predmetu zákazky; c/uchádzačom vyplnený a podpísaný návrh Rámcovej dohody podľa Prílohy č. 3 k výzve (Zmluvné podmienky) ; d/ vyplnené a podpísané všetky formuláre podľa Prílohy č. 4 k výzve na predkladanie ponúk; e/ vyjadrenie sa k termínu plnenia v dňoch. Všetky dokumenty predloží uchádzač formou skenov týchto dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou uchádzača. 8. Ponukové ceny za jednotlivé časti, na ktoré predkladajú ponuku, uvedú uchádzači v IS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. 9. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 10. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača/ uchádzačov v jednotlivých častiach predmetu zákazky. 12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.