Vyhlásené obstarávanie

Malokarpatská knižnica v Pezinku – interiérové vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Malokarpatská knižnica v Pezinku
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 251,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
12. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je interiérové vybavenie - výroba a dodanie nábytku do novozrekonštruovaného oddelenia pre deti a mládež v Malokarpatskej knižnici v Pezinku. Predmetom zákazky je výroba nábytku na mieru doplneného bežne dostupným sériovo vyrábaným solitérovým nábytkom na konkrétne určenú výmeru priestoru oddelenia pre deti a mládež Malokarpatskej knižnice v Pezinku, a to v súlade s projektom interiéru.. Predmetom zákazky je interiérové vybavenie - výroba a dodanie nábytku do novozrekonštruovaného oddelenia pre deti a mládež v Malokarpatskej knižnici v Pezinku. Predmetom zákazky je výroba nábytku na mieru doplneného bežne dostupným sériovo vyrábaným solitérovým nábytkom na konkrétne určenú výmeru priestoru oddelenia pre deti a mládež Malokarpatskej knižnice v Pezinku, a to v súlade s projektom interiéru. Predmet zákazky zahŕňa zameranie, výrobu, dovoz, montáž a inštaláciu predmetu zákazky, uvedenie do prevádzky vrátane základného predvedenie funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám objednávateľa a odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EVO. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy o dielo a licenčnej zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy o dielo a licenčnej zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 4. Verejný obstarávateľ neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.