Vyhlásené obstarávanie

Most 426-021 (M433) na ceste II/426 cez potok Chvojnica pred mestom Holíč - vypracovanie dokumentácie monitorovania mosta a výkon dlhodobého monitoringu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71300000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentácie monitorovania mosta 426-021 (M433) v kkm 7,6920 na ceste II/426 cez potok Chvojnica pred mestom Holíč, okres Skalica, ktorý je v STS 6 (veľmi zlý stav) (ďalej len "DMM") v zmysle TP 059 Monitorovanie cestných mostov, a následne výkon dlhodobého monitoringu v priebehu roka 2023 v zmysle spracovanej DMM za účelom objektívneho posúdenia stavu, vývoja a prognóz, za akých je možné využívať most naďalej. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch k výzve na predkladanie ponúk.. DMM musí zohľadniť špecifikáciu prevádzky mostného objektu a príčiny vzniku dôvodu na monitorovanie. Súčasťou je vypracovanie návrhu spôsobu priamej realizácie dlhodobého monitoringu mosta, vrátane požiadaviek na materiály, komponenty a zariadenia potrebné k výkonu monitoringu, určenie sledovaných častí mosta, určenie harmonogramu meraní/monitoringu a spôsobu ich vyhodnotenia. DMM musí byť predložená na schválenie verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi). V rámci DMM je nevyhnutné venovať pozornosť už známym chybám a poruchám na všetkých častiach mosta. DMM bude predložená v minimálnom rozsahu: všeobecná časť a identifikačné údaje, základné údaje o mostnom objekte, základný popis stavebno-technického stavu mostného objektu, všeobecné zásady monitoringu mostného objektu, identifikácia a špecifikácia použitých materiálov, komponentov, resp. zariadení pre monitoring, charakteristika a identifikácia sledovaných častí mostného objektu, popis porúch a ich zhodnotenie, výkresová dokumentácia, návrh intervalu (periodicity) meraní počas prevádzky, určenie harmonogramu meraní/prehliadok, ich popis a metodika vyhodnocovania, stanovenie zostatkovej životnosti mosta výpočtom podľa TP 077, návrh na prípadnú zmenu zaťažiteľnosti. V rámci výkonu dlhodobého monitoringu na obdobie do konca roka 2023 budú vykonávané činnosti stanovené v zmysle DMM, súčasťou bude aj návrh opatrení, ktoré bude potrebné zrealizovať tak, aby bolo možné most M433 naďalej využívať / čiastočne využívať z hľadiska zachovania bezpečnosti a spoľahlivosti. Výstupom dlhodobého monitoringu budú pravidelné správy z meraní/prehliadok. Správy z výkonu dlhodobého monitoringu (meraní/kontrolných prehliadok) budú predložené minimálne v rozsahu: základné informácie (termín, čas, teplota, poveternostné podmienky, zúčastnené osoby), základné informácie o zrealizovaných úkonoch/činnostiach, pasportizácia porúch, fotodokumentácia, vyhodnotenie kontrolnej prehliadky, záver/návrh opatrení, určenie nasledujúcej prehliadky v zmysle záverov kontrolnej prehliadky. Všetky požadované výkony (spracovanie DMM a výkon dlhodobého monitoringu) budú realizované za bežnej premávky na mostnom objekte, pokiaľ nebude určené inak. Pri realizácii predmetu zákazky je potrebné rešpektovať požiadavky STN, STN EN, dotknutých zákonov platných v čase uskutočňovania predmetu zákazky a platných TP a technicko-kvalitatívnych podmienok Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Úspešný uchádzač preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na miesto výkonu predmetu zákazky, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, ako aj platných požiarnych predpisov. Úspešný uchádzač je povinný dodržiavať všetky predpisy, normy, vyhlášky a zákony týkajúce sa BOZP. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky z dôvodu získania objektívnych a najaktuálnejších informácií o stavebno-technickom stave mosta po zimnom období. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Miesto plnenia predmetu zákazky je verejne dostupné. Lokalizácia a všeobecná verejná dostupnosť miesta plnenia predmetu zákazky umožňuje záujemcom individuálnu obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1.) Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 2.) Ak je doklad alebo dokument, ktorý sa nachádza v ponuke uchádzača vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 3.) Komunikácia v tomto verejnom obstarávaní vrátane doručovania sa uskutočňuje elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorý v súčasnosti zabezpečuje funkcionalitu elektronickej platformy. 4.) Všetky výdavky spojené sprípravou apredložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 5.) Vyhodnocovanie ponúk je neverejné. 6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak táto nebude zodpovedať možnostiam hospodárenia verejného obstarávateľa s rozpočtovými prostriedkami. 7.) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 8.) Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9.) Ak úspešný uchádzač odmietne prijať objednávku v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritérií na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 10.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, - nebola predložená ani jedna ponuka; alebo - mu to neumožňujú možnosti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami.