Vyhlásené obstarávanie

„Mobilne hlasové a dátové služby“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
140 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64200000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je: Zriadenie hlasovej virtuálnej privátnej siete (HVPS) a zabezpečenie mobilných hlasových služieb. Zabezpečenie mobilných dátových služieb. Zriadenie neštandardných paušálnych programov. Nákup koncových zariadení.. Zriadenie virtuálnej privátnej siete - bezplatne. Manažovanie HVPS skupiny a parametrov jej jednotlivých členov: nastavenie viacero úrovní presmerovania, časové a objemové limity pre jednotlivé čísla, rôzne profily pre SIM karty podľa pracovných pozícií, vlastný číslovací plán (klapky) a obmedzenie niektorých smerov hovorov z niektorých čísiel, reporting a kontrola nákladov - rozúčtovanie na čísla. Blokácia odchádzajúcich hovorov aj prichádzajúcich hovorov na audiotextové čísla. Aktívny roaming. Prenos používaných mobilných telefónnych čísiel do siete úspešného uchádzača bez poplatkov. Úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb: minimálne 95% územia SR. Úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb technológiou minimálne 4G: minimálne 75% územia SR. Čiastočné pokrytie územia SR 5G technológiou. Elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov, bezplatný výpis hovorov v elektronickej forme (podrobný prehľad hovorov a nákladov na každú SIM kartu), aktivácia a výmena SIM karty pri strate, poškodení - zdarma, služba odkazová schránka. Poskytnutie PUK kódu, zmena telefónneho čísla, zmena programu služieb mesačne zdarma, verejný obstarávateľ požaduje bezplatne zvyšovanie/znižovanie paušálov v rámci HVPS zdarma. Verejný obstarávateľ požaduje informovanie o plánovaných a neplánovaných výpadkoch služieb operátora. Verejný obstarávateľ požaduje osobnú starostlivosť vo forme návštev pracovníka úspešného uchádzača pre styk s verejným obstarávateľom min. 4 x ročne. Nákup koncových zariadení (mobilných telefónov). Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi HW budget na nákup mobilných telefónov na obdobie 48 mesiacov, kedykoľvek v aktuálnom čase (AD HOC), počas doby trvania zmluvného vzťahu, vo výške maximálne 42.000,00 € bez DPH. Počet mobilných telefónov a ich špecifikáciu určí verejný obstarávateľ/obstarávateľ. Cena mobilného telefónu pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa do 1,- € s DPH. Ceny odpočtu z HW budgetu podľa platného cenníka dodávateľa. Poskytnutie mobilných zariadení bez viazanosti. Osobitné požiadavky: Možnosť doobjednať si ďalšie SIM karty a mobilné pripojenia do internetu po dobu platnosti a účinnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa/obstarávateľa a za rovnakých zmluvných podmienok. Vrátane dodania na miesto plnenia. Fakturácia mesačne. Elektronická fakturácia vo formáte pdf za jednotlivé SIM karty. Elektronická faktúra (faktúra so zúčtovacím obdobím za jeden mesiac so splatnosťou 30 dní od vystavenia faktúry). Obstarávateľ pravidelne mesačne uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na číslo účtu úspešného uchádzača. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu verejného obstarávateľa. Možnosti on-line prístupu ku všetkým informáciám o prevádzke, fakturácii, aktivovaných službách pre telefónne čísla v rámci HVPS verejného obstarávateľa/obstarávateľa vrátane možnosti generovania týchto reportov administrátorom, resp. samotným užívateľom telefónneho čísla. Možnosti on-line blokovania a nastavenia volaní podľa zvoleného kritéria na všetky telefónne čísla v rámci HVPS verejného obstarávateľa/obstarávateľa. Zabezpečenie bezplatného záručného servisu mobilných telefónov a zariadení dodaných úspešným uchádzačom, prevzatím a odovzdaním u verejného obstarávateľa/obstarávateľa. Zabezpečenie bezplatného dodania mobilných telefónov, zariadení a písomností verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi. Zabezpečenie 24/7 bezplatnej infolinky pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa. Zabezpečenie jedného pracovníka úspešného uchádzača určeného ako osoba prvého kontaktu s verejným obstarávateľom/obstarávateľom za účelom výmeny informácií, usmernenia v používaní služieb mobilného operátora, riešenie sporných úkonov a pod.

Doplňujúce informácie

Ponuky je možné predkladať len v elektronickej podobe. Predloženie ponuky do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO je možné: Z verejnej časti portálu ÚVO po vyhľadaní konkrétnej zákazky a zobrazení detailu zákazky. Pre podanie ponuky musí byť používateľ prihlásený do informačného systému ÚVO. Pre prihláseného používateľa, evidovaného v zákazke, v menu ZÓNA ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA, cez zobrazenie zákaziek z hospodárskych subjektov prihláseného používateľa. Postup vytvorenia ponuky v zákazke: Zobrazenie formulára ponuky a jeho vyplnenie. Pridanie potrebných príloh ponuky. Odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi. Funkcie: Pridať Súbor - pridanie súborov ponuky. Prenos dát do systému je obmedzený na 100 MB na dokument. Odporúčame preto používateľom, aby svoje dokumenty predkladané do systému EVO rozdelili na viac menších častí (alebo častí s veľkosťou do 100 MB). Dokumenty s veľkosťou väčšou ako 100 MB nie je možné predložiť do systému EVO. Všetky súbory táto funkcia umožní stiahnutie všetkých príloh ponuky v ZIP súbore a uloženie na disk. Pokračovať na odoslanie - vytvorí sprievodný list. Predložiť ponuku - odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi pred uplynutím lehoty na podávanie ponúk. Po lehote už nie je možné odoslať ponuku. Pre posúdenie lehoty sa berie serverový čas v čase odoslania ponuky. Vymazať vymazanie Ponuky, ktorá je v stave Pripravovaná, prípadne odoslanej ponuky, ak ešte neuplynula lehota na predkladanie ponúk. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk už ponuku nie je možné vymazať. Rozhodnutie vymazať ponuku je potrebné potvrdiť stlačením tlačidla Vymazať. Stav ponuky - zobrazuje sa stav spracovania ponuky: - Pripravovaná záujemca/uchádzač ešte len pripravuje/nahráva súbory ponuky, - Odoslaná ponuka, ktorú záujemca/uchádzač odoslal verejnému obstarávateľovi, - Schválená ponuka, ktorú komisia schválila, je stanovené poradie, - Vylúčená ponuka, ktorú komisia vylúčila. Poznámka popis, ktorý pripojí záujemca/uchádzač k ponuke. Dátum podania - dátum podania ponuky. Vytvorenú ponuku s priloženými prílohami je potrebné odoslať pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, posudzuje sa čas servera. Predložiť ponuku - odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi. Po odoslaní sa zmení stav spracovania ponuky na Odoslaná. Ponuku je potrebné predložiť v lehote do 14.04.2023 do 9.00 hod. Všetky prílohy ponuky musia byť podpísané uchádzačom alebo štatutárnym zástupcom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, následne oskenované (scan) a priložené do systému IS EVO.