Vyhlásené obstarávanie

Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach 02


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 450,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb zlepšenia kybernetickej bezpečnosti. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vPríloha č. 1 Zmluvy: Opis predmetu plnenia a požiadavky na spôsob plnenia.. Vytvorenie stratégie informačnej a kybernetickej bezpečnosti (IB a KyB) Vytvorenie, prípadne aktualizácia a konsolidácia existujúcej dokumentácie a bezpečnostných smerníc Vytvorenie bezpečnostného projektu pre systém NIS v súlade so zákonom č. 95/2019 Z. z. o ITVS Vykonanie aktualizácie existujúcej analýzy rizík (AR) V oblasti BCM politiky V oblasti riadenia prístupov a bezpečnosti prevádzky IKT Implementácia centrálneho Log manažment systému (LMS) Vykonanie komplexnej konsolidácie všetkých logov Zavedenie služby SIEM/SOC as aservice, vrátane externej podpory riešenia bezpečnostných incidentov Vykonanie koordinácie a konsolidácia interných procesov riadenia bezpečnostných incidentov a interných procesov riadenia prevádzky IKT V oblasti riadenia prístupov a bezpečnosti prevádzky IKT HW na vyhodnocovanie bezpečnostných incidentov (SIEM), zber, parsovanie a koreláciu logov Návrh a zabezpečenie SW/HW riešenia 2FA Patch manažment systém pre platformu Windows - System Center Configuration Manager (SCCM) Softvérový nástroj na skenovanie zraniteľností (vulnerability scanner)

Doplňujúce informácie

Obsah ponuky: Kúpna zmluva a jej prílohy. Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v časti III.1.3) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke podrobne popísal navrhované riešenie jednotlivých požiadaviek, a to minimálne tak, že vyplní tabuľku v Prílohe č. 2 Zmluvy o dielo (v stĺpci Návrh riešenia zo strany uchádzača (vrátane špecifikácie parametrov ponúkaného HW/SW) a názvu výrobcu a verzie HW/SW). Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol menný zoznam osôb, ktoré bude využívať na plnenie zmluvy, a to tak, že vyplní tabuľku v Prílohe č. 2 Zmluvy o dielo (v stĺpci Menný zoznam odborníkov). 1. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom. 2. Uchádzači nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na tomto obstarávaní. 3. Variantné riešenie sa neumožňuje. 4. Lehota viazanosti ponúk je 3 mesiace od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku a to prostredníctvom systému IS EVO. 6. Ponuka sa predkladá v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska požiadaviek na predmet zákazky a podmienky účasti iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil z hľadiska kritérií na vyhodnotenie ponúk na prvom mieste. Ostatné ponuky sa nevyhodnocujú. 8. Ak uchádzač vyhodnotený ako úspešný odmietne uzavrieť zmluvu v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť podmienky obstarávania alebo zrušiť obstarávanie v prípade ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v týchto podkladoch; - sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo toto obstarávanie vyhlásené; - ponuky uchádzačov budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky; - nebude predložená ani jedna ponuka.