Zákazka pozostáva z poskytnutia stravy formou obedov a donášky resp. dodania obedu v pracovných dňoch k dverám klienta v časovom rozmedzí od 11.00 hod do 13.00 hod s max. oneskorením, resp. rýchlejšou donáškou obedu do 0,5 hod. Zloženie resp. výber z obedového menu je stanovené verejným obstarávateľom minimálne na polievku a hlavné jedlo. Výber z obedového menu pozostáva minimálne z jedného mäsitého jedla, jedného nemäsitého jedla.. Zákazka pozostáva z poskytnutia stravy formou obedov a donášky resp. dodania obedu v pracovných dňoch k dverám klienta v časovom rozmedzí od 11.00 hod do 13.00 hod s max. oneskorením, resp. rýchlejšou donáškou obedu do 0,5 hod. Zloženie resp. výber z obedového menu je stanovené verejným obstarávateľom minimálne na polievku a hlavné jedlo. Výber z obedového menu pozostáva minimálne z jedného mäsitého jedla, jedného nemäsitého jedla. Klientom sa stáva alebo sa môže stať osoba dôchodca alebo invalidný dôchodca s invaliditou nad 70 %, ktorý bude mať trvalý pobyt v meste Stará Ľubovňa a ktorému bolo vyhovené na základe žiadosti o poskytovaní stravovania zabezpečované Mestom Stará Ľubovňa. Výber jedla sa bude realizovať formou zakrúžkovania vybraného jedla na daný deň v týždňovom jedálnom lístku a dopísaním mena a adresy klienta. Verejný obstarávateľ požaduje umožniť klientovi ľubovoľne kombinovať polievky z mäsitého a nemäsitého jedla pri objednávke obedu.Verejný obstarávateľ požaduje obmieňať ponukové jedlá s min 2 týždňovým rozsahom t.j. rovnaké jedlo môže byť ponúknuté na jedálnom lístku najskôr po dvoch týždňoch. Súťažná cena je aj cenou dovozu obedu na nahlásenú adresu k dverám klienta a nádob na servírovanie stravy. Verejný obstarávateľ požaduje aj možnosť obedového menu požiť v priestoroch reštaurácie alebo mieste na to určenom ako výdajňa stravy u dodávateľa, pokiaľ dodávateľ disponuje takýmito priestormi, resp. je v jeho možnostiach ich zabezpečiť a zároveň zdravotný stav a možnosti klienta takúto alternatívu umožňujú.
Záujemca resp. uchádzač musí zabezpečiť splnenie svojich povinností vyplývajúcich z predmetu tejto zákazky každý pracovný deň v priebehu celého zmluvného vzťahu a to v maximálne v ním vysúťaženej cene. Vzhľadom na povahu a intenzitu poskytovania služieb verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi zvážiť účasť na tomto verejnom obstarávaní mimo okresu Stará Ľubovňa, takýto uchádzač svojou účasťou berie na vedomie poskytovanie služieb každý pracovný deň v intraviláne mesta Stará Ľubovňa k dverám klientov podľa bodu 1 a nasledujúcich tejto výzvy.