Vyhlásené obstarávanie

Dodanie hotovej stravy do prevádzky Senec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum účelových zariadení
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie stravovania obed, večera pre ubytovaných v prevádzke Maják Senec, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy počas 12 mesiacov.. Zabezpečenie stravovania obed, večera pre ubytovaných v prevádzke Maják Senec, t. j. príprava, výroba v zmysle platných receptúr, resp. schválených vlastných receptúr a platných smerníc o výžive a dovoz teplej stravy počas 12 mesiacov, v rozsahu: ubytovaní odídenci z Ukrajiny obed: 1 druh varenej teplej polievky (0,33l), 1 druh hlavné jedlo, večera: 1 druh vareného teplého jedla, sedem dní v týždni, pričom 2x týždenne možnosť dodania suchej stravy, predpokladaný počet dodaných jedál za jeden rok obed 15120 ks, večera 15120 ks, účastníci rekreácií obed: 1 druh varenej teplej polievky (0,33l), výber z troch druhov hlavného jedla, večera: výber z troch druhov hlavného jedla, sedem dní v týždni, predpokladaný počet dodaných jedál za jeden rok obed 600 ks, večera 600 ks, účastníci školení obed: 1 druh varenej teplej polievky (0,33l), 1 druh hlavné jedlo, večera: 1 druh vareného teplého jedla, predpokladaný počet dodaných jedál za jeden rok obed 1000 ks, večera 1000 ks, a v rozsahu a špecifikácii podľa priložených dokumentov Opis predmetu zákazky, Cenová ponuka a záväzné znenie zmluvných podmienok. Skutočný počet jedál bude objednaný počas trvania zmluvy podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.

Doplňujúce informácie

DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE 1.) Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451028. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. ponuky, oznamu, rozhodnutia a iné). 3.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísanej prílohy: Cenová ponuka strava SENEC, kde doplní jednotkové ceny bez DPH a ceny bez DPH za predpokladané množstvo a cenu bez DPH spolu. 4.) Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za kompletnú dodávku stravy bez DPH. 5.) Komunikácia pri vysvetľovaní: ktorýkoľvek zo záujemcov môže požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO.