Vyhlásené obstarávanie

CIZS Spišská Nová Ves - zabezpečenie materiálno-technického vybavenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Spišská Nová Ves
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku do objektu CIZS - Zdravotnícke centrum, Hutnícka 18, Sp. Nová Ves, a to najmä dodanie a montáž sedenia do čakární, prebaľovacieho pultu, Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a montáž nábytku do jednej kancelárie. Súčasťou dodanie je dodanie a montáž informačného systému v objekte.. Predmetom zákazky je dodanie nábytku do objektu CIZS - Zdravotnícke centrum, Hutnícka 18, Sp. Nová Ves, a to najmä dodanie a montáž sedenia do čakární, prebaľovacieho pultu, Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a montáž nábytku do jednej kancelárie. Súčasťou dodanie je dodanie a montáž informačného systému v objekte. Podrobnejší opis a množstva sú v prílohe č. 1 - výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia Vrátane inštalácie na mieste plnenia Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar Povinné prílohy: - Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. -Vyplnený výkaz výmer - príloha č. 1 -návrh na plnenie kritérií - príloha č. 2 -Návrh kúpnej zmluvy - príloha č. 3 Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie lehoty na predkladanie ponúk až do lehoty viazanosti ponúk a to do 30.6.2023. Každému uchádzačovi, ktorého ponuka bola vyhodnocovaná, bude bezodkladne po vyhodnotení zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk vrátane poradia uchádzačov prostredníctvom systému EVO. Úspešnému uchádzačovi bude zaslané oznámenie, že jeho ponuku verejný obstarávateľ prijíma. Ostatným neúspešným uchádzačom bude jednotlivo zaslané oznámenie, že ich ponuka neuspela s uvedením dôvodov, pre ktoré ich ponuka nebola prijatá. DÔVODY NA ZRUŠENIE POUŽITÉHO POSTUPU ZADÁVANIA ZÁKAZKY Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: Nebude predložená ani jedna ponuka, Ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predloženie cenovej ponuky, Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie. Miesto otvárania: Otváranie ponúk je možné vykonať len elektronicky v Zóne komisie prostredníctvom systému EVO. Komisia otvorí a následne vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú požiadavky na predmet zákazky uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky alebo náležitosti ponuky.