Vyhlásené obstarávanie

„Dodávka zemného plynu a elektrickej energie pre EKO - podnik verejnoprospešných služieb“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
EKO - podnik verejnoprospešných služieb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
585 675,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Dodávka zemného plynu a elektrickej energie pre EKO - podnik verejnoprospešných služieb Logický celok č. 1 Zemný plyn Logický celok č. 2 Elektrická energia. Dodávka zemného plynu a elektrickej energie pre EKO - podnik verejnoprospešných služieb Logický celok č. 1 Zemný plyn Predmetom zákazky je dodávka plynu do odberných miest verejného obstarávateľa vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (združená dodávka plynu). Minimálne požiadavky na predmet zákazky: Uchádzač musí spĺňať všetky požiadavky na predmet zákazky, ktoré verejný obstarávateľ stanovil v tejto časti súťažných podkladov, v opačnom prípade bude uchádzač vylúčený z verejnej súťaže pre nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Predpokladané množstvo: Logický celok č. 1 Zemný plyn Predpokladaný celkový 24 mesačný odber: 907 200 kWh/24 mesiacov Garantovať kontinuitu dodávky zemného plynu: od začiatku plnenia zmluvy od 00:00 hod. 01.07.2023 do 24:00 hod., t.j. po celú dobu plnenia zmluvy o združenej dodávke temného plynu ako aj pri zmene dodávateľa elektrickej energie, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch, Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie komplexných služieb spojených s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou a distribúciou plynu ( administrácia dodávok plynu). Verejný obstarávateľ požaduje: zabezpečenie individuálnej klientskej starostlivosti pre všetky odberné miesta zahŕňajúcu aj odbornú podporu pri pripájaní nových odberných miest; poskytovanie služby elektronického portálu, ktorá umožňuje podávanie informácií o odberných miestach a histórii spotreby; možnosť fakturácie pre jednotlivé odberné miesta v správe verejného obstarávateľa, pričom predmetom fakturácie budú aj služby za distribúciu plynu (združená dodávka plynu); meranie množstva spotrebovaného plynu sa bude uskutočňovať meracím zariadením prevádzkovateľa distribučnej sústavy v mieste dodávky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, platným Prevádzkovým poriadkom PDS a Technickými podmienkami PDS; faktúry budú vystavované spoločne za dodávku plynu a distribučné služby (združená fakturácia); vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku plynu s mesačným odpočtom k poslednému dňu príslušného mesiaca. Vo vyúčtovacej faktúre sa odpočítajú preddavky, ktoré boli uhradené za príslušný mesiac; vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku plynu s ročným odpočtom k poslednému dňu kalendárneho roka. Vo vyúčtovacej faktúre za združenú dodávku plynu sa odpočítajú preddavky (ak boli uplatňované), ktoré boli uhradené za kalendárny rok; pripojenie nových, prípadne zrušenie nepotrebných odberných miest podľa potreby verejného obstarávateľa.Logický celok č. 2 Elektrická energia Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky: Predmet zákazky zahŕňa: Predmetom zákazky bude dodávka čistej komodity - silovej el. energie bez spotrebnej dane, bez distribučných poplatkov, distribučných a prenosových poplatkov a poplatkov za systémové služby. Predmetom zákazky je zabezpečenie združenej dodávky elektrickej energie a všetkých služieb s tím spojených do odberného miesta/odberných miest (ďalej OM) verejného obstarávateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, zabezpečenia prenosu a distribúcie. Minimálne požiadavky na predmet zákazky: Uchádzač musí spĺňať všetky požiadavky na predmet zákazky, ktoré verejný obstarávateľ stanovil v tejto časti súťažných podkladov, v opačnom prípade bude uchádzač vylúčený z verejnej súťaže pre nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Predpokladané množstvo: Logický celok č. 2 Elektrická energia Predpokladaný celkový 24 mesačný odber: 2 551 592 kWh /24 mesiacov 1 Technická špecifikácia je splnená aj v prípade, ak sú uchádzačom ponúknuté aj ďalšie služby a riešenia, ktoré sú požadované verejným obstarávateľom ako minimálne. Garantovať kontinuitu dodávky elektrickej energie: od začiatku plnenia zmluvy od 00:00 hod. 01.08.2023 do 24:00 hod., t.j. po celú dobu plnenia zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie, ako aj pri zmene dodávateľa elektrickej energie, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch, Odberné miesta podľa prílohy č. 9 Odberné miesta verejného obstarávateľa Verejný obstarávateľ požaduje: garanciu dodávok elektriny po dobu platnosti zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie; zabezpečenie individuálnej klientskej starostlivosti pre všetky odberné miesta zahŕňajúcu aj odbornú podporu pri pripájaní nových odberných miest; poskytovanie služby elektronického portálu, ktorá umožňuje podávanie informácií o odberných miestach a histórii spotreby; možnosť fakturácie pre jednotlivé odberné miesta v správe verejného obstarávateľa, pričom predmetom fakturácie budú aj služby za distribúciu elektriny; meranie množstva spotrebovanej elektriny sa bude uskutočňovať meracím zariadením prevádzkovateľa distribučnej sústavy v mieste dodávky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, platným Prevádzkovým poriadkom PDS a Technickými podmienkami PDS; faktúry budú vystavované spoločne za dodávku elektrickej energie a distribučné služby (združená fakturácia); vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku elektriny s mesačným odpočtom k poslednému dňu príslušného mesiaca. Vo vyúčtovacej faktúre sa odpočítajú preddavky, ktoré boli uhradené za príslušný mesiac; vystavovanie vyúčtovacej faktúry za združenú dodávku elektrickej energie s ročným odpočtom k poslednému dňu kalendárneho roka. Vo vyúčtovacej faktúre za združenú dodávku elektrickej energie sa odpočítajú preddavky (ak boli uplatňované), ktoré boli uhradené za kalendárny rok; pripojenie nových, prípadne zrušenie nepotrebných odberných miest podľa potreby verejného obstarávateľa

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b)klikne na názov zákazky, c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 sa vyžaduje:Vyhodnotenie superreverz