Vyhlásené obstarávanie

Technológia kuchyne pre obec Šenkvice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Šenkvice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
167 826,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39314000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka technológie kuchyne pre: 1. Kuchyňu v materskej škole (MŠ) a pre 2. Výdajňu jedál pre Centrum sociálnych služieb (CSS) v Šenkviciach. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 Návrh na plnenie kritéria.. Predmetom zákazky je dodávka technológie kuchyne pre: 1. Kuchyňu v materskej škole (MŠ) a pre 2. Výdajňu jedál pre Centrum sociálnych služieb (CSS) v Šenkviciach. Zákazka nie je delená na časti, pre dodanie predmetu zákazky zákazky do materskej školy a pre výdajňu jedál budú však rôzne miesta a termíny dodania, ktoré sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 Návrh na plnenie kritérií. Pre bližšie určenie predmetu zákazky pripájame aj výkresovú dokumentáciu. Pri dodaní vybavenia je nevyhnutné dodržať šírku pracovných blokov podľa projektovej dokumentácie (pracovné bloky sú uvedené vo výkresovej časti ako spolu stojace zariadenie a vybavenie). Je možné ponúknuť aj iné rozmery jednotlivých zariadení, ako tie, ktoré sú uvedené v projektovej dokumentácii, avšak podmienkou je, aby: - zariadenie a vybavenie osadené vedľa seba v jednej línii malo po inštalovaní rovnakú hĺbku, - zariadenie a vybavenie osadené v pracovných blokoch malo po inštalovaní rovnakú pracovnú výšku a zároveň, - bol dodržaný pracovný priestor pre personál v súlade s platnými normami. Pred inštaláciou nerez. zariadení vyrábaných na mieru je nevyhnutné zameranie stavby a prispôsobenie rozmerov skutočnému stavu. Pri vybavení pre kuchyňu v materskej škole sú definované aj minimálne požadované príkony za jednotlivé zariadenia a zároveň celkový dovolený príkon elektriny a plynu. Pri vybavení pre výdajňu jedál v CSS je definované dovolené rozpätie príkonov pre jednotlivé zariadenia.

Doplňujúce informácie

1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 2. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 3. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk). Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 4. Podklady k verejnému obstarávaniu sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Poskytovanie vysvetlení, oznámení, zaslanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO VER. 18.0 (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, teda v súlade s § 20 ZVO. 5. Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme. Elektronická ponuka, musí byť vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami podľa podkladov. 6. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch s prílohami, ktoré sú zverejnené v EVO v časti "Dokumenty zákazky".