Vyhlásené obstarávanie

Komplexné zabezpečenie služieb súvisiacich so zahraničnými pracovnými cestami


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
90 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
29. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa na základe čiastkových samostatných objednávok zabezpečovať pre objednávateľa služby súvisiace s leteckou prepravou zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb a súvisiace služby pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, t. j. zabezpečovanie a doručovanie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategórii biznis trieda alebo ekonomická trieda na základe jednotlivých požiadaviek objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečovanie ubytovania a transferov z/na letiská v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 výzvy (t. j. Opis predmetu zákazky).. Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa na základe čiastkových samostatných objednávok zabezpečovať pre objednávateľa služby súvisiace s leteckou prepravou zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb a súvisiace služby pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, t. j. zabezpečovanie a doručovanie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategórii biznis trieda alebo ekonomická trieda na základe jednotlivých požiadaviek objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečovanie ubytovania a transferov z/na letiská v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v nasledovných prílohách: - Príloha č. 1 výzvy na predkladanie ponúk t. j. Opis predmetu zákazky; - Príloha č. 2 výzvy na predkladanie ponúk, t. j. Návrh rámcovej dohody; - Príloha č. 3 výzvy na predkladanie ponúk, t. j. Cena - návrh na plnenie kritérií.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomne, elektronickou formou, prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). - IS EVO je dostupný bezplatne na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk , voľba IS EVO. Na rovnakej adrese, voľba Príručky, sú k dispozícii dokumentácia a videonávody. - Pre umožnenie elektronickej komunikácie, resp. pre predloženie ponuky, je potrebné, aby záujemca/uchádzač vykonal nasledovné kroky: 1. vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO (Privátna zóna) a 2. vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (ďalej len HS). Pre predloženie ponuky alebo žiadosti o účasť je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre HS, za ktorý chce predložiť príslušnú žiadosť a aby daný HS bol OVERENÝ a AKTÍVNY. HS v stave Neoverený nemá možnosť predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť. Z uvedeného dôvodu je pri registrácii nového HS potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť k vybranej zákazke. Pre HS so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk ) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni vopred. Pre HS, ktoré nemajú schránku na ÚPVS aktivovanú na doručovanie sú validačné kódy odosielané poštou doporučene. - V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií. Verejný obstarávateľ vyhlásil zákazku s nízkou hodnotou-veľkú prostredníctvom výzvy na predkladanie ponúk - prieskum trhu s určením predpokladanej hodnoty zákazky vyšším postupom zákazky s nízkou hodnotou - veľká, a to zverejnením výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania. Ide teda o stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a určenie ďalšieho postupu zadania zákazky, t. j. zákazky malého rozsahu (§ 1, ods. 15) alebo zákazky s nízkou hodnotou (§ 117). Predpokladaná hodnota zákazky je orientačná, predstavuje len výšku rozpočtových nákladov verejného obstarávateľa na 3 roky (t. j. rozpočtový náklad 30 tis. EUR / rok, doba trvania rámcovej dohody je 36 mesiacov, t. j. 3 roky).