Vyhlásené obstarávanie

Dodávka výpočtovej techniky pre projekt s názvom Inovatívna stredná škola.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
29 594,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
8. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eBIZCorp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodávka výpočtovej techniky pre projekt s názvom Inovatívna stredná škola: 1.Grafický počítač 1 ks s min. parametrami: počítač pre strih videa určený pre strihové štúdio, Average CPU MARK 7073, 16 GB RAM, 1TB HDD, grafická karta 2 GB 2.Tablet 12 ks s min. parametrami: grafický tablet, Average CPU MARK 590, 0,5 RAM, 7" monitor, pamäť 4 GB, WiFi, USB 3.Interaktívna tabuľa 9 ks s min. parametrami: interaktívna tabuľa, tabuľa 4:3, uhlopriečka 200cm, rozmer 187x133 cm, SW Prof., 2+2perá+ozvučenie duálne, Komunikácia USB/RF, Integrovaný zosilovač a reproduktory. 4.Notebook 6 ks s min. parametrami: notebook, Average CPU MARK 3423, kapacita pevného disku 500GB, 8GB RAM, 15.6" HD LED, grafika karta 1GB; Wi-Fi, bluetooth 2.1, 3x USB, 6 cell Li-Ion battery, vrátane operačného systému, numerická časť na klávesnici. 5.Aplikačný softvér 6 ks s min. parametrami: aplikačný softvér, softvérový balík kancelárskych programov. 6.Tlačiareň 3 ks s min. parametrami: laserová tlačiareň, procesor 266 MHz, 8 MB RAM, zásobník na 150 listov, USB 2.0 7.Laserové ukazovátko 1 ks s min. parametrami: LED indikátor, indikátor nabíjania, USB 2.0. 8.Tlačiareň na tlač fotografií 1 ks s min. parametrami: Atramentová tlačiareň na tlač fotografií formátu A3, USB 2.0, počet tonerov 6. 9.Tabuľkový systém flipchart 1 ks s min. parametrami: tabuľkový systém flipchart, výšková nastaviteľnosť stojanu, naklonenie tabuľovej plochy, odkladacia lišta 10.Program pre simuláciu elektrických obvodov 20 ks s min. parametrami: program na simuláciu elektrických obvodov, od nízkych napätí až po vysoké, pre prácu s elektrotechnikou, podporovaná všetkými operačnými systémami 11.Program na kreslenie schém 20 ks s min. parametrami: program na kreslenie schém, obsahujúci rozsiahlu databázu (1000 značiek) pre elektrotechniku, elektroinštalácie, možnosť vytvárania vlastných značiek, podporovaná všetkými operačnými systémami. 12.Programovacie vývojové prostredie založené na grafickom programovaní 1 ks s min. parametrami: programovacie vývojové prostredie založené na grafickom programovaní, podporovaná všetkými operačnými systémami. 13.Sekací ploter 1 ks Šírka média 700mm, šírka rezania 630mm, max. hrúbka materiálu 1mm, možnosť výmeny noža za pero.

Doplňujúce informácie

1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk 2.2. Klikne na názov zákazky - Dodávka výpočtovej techniky pre projekt s názvom Inovatívna stredná škola. 2.3. Klikne na Žiadosť o účasť. 2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne ( v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 08.01.2015 do 09:00 hod. 2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk 3. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku. 7. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu. 9. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 10. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.