Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
84 003,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa): Paušálne činnosti Podpora a údržba CMS WebJET -Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby). -Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie). -Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa. -Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase. Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená: -Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov). -Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie. -Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase. -Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie. -Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%. -Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín. Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál) Aplikačná podpora -špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod. Zmenové požiadavky -požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.. Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa): Paušálne činnosti Podpora a údržba CMS WebJET -Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby). -Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie). -Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa. -Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase. Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená: -Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov). -Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie. -Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase. -Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie. -Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%. -Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín. Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál) Aplikačná podpora -špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod. Zmenové požiadavky -požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty, 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 3. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.