Vyhlásené obstarávanie

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
747 260,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
23. Júl 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek a k tomu prislúchajúcich služieb spojených so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek a k tomu prislúchajúcich služieb spojených so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO" alebo "zákon o VO"): Verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 ZVO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. VO nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia komplexnosti poskytovania služby, tzn. pri charaktere zákazky kladie VO dôraz na komplexnosť jednotlivých výstupov - zabezpečenie leteniek. Úspešné splnenie predmetu zákazky závisí od efektívnej komunikácie medzi VO a poskytovateľom. Uvedené nie je možné dosiahnuť pri poskytovaní zákazky rôznymi poskytovateľmi bez zvýšenej administratívnej a finančnej záťaže.

Doplňujúce informácie

1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO). 2.VO upozorňuje záujemcov/uchádzačov (ďalej len "Z"/"U"), že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom EVO. 3.Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky výlučne prostredníctvom EVO. 4.Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO). Pre viac informácii - pozri oddiel II. KOMUNIKÁCIA A VYSVETĽOVANIE súťažných podkladov. 5.Telefonické kontakty verejného obstarávateľa slúžia len na potvrdenie funkčnosti EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas pracovných dní na +421 2 209 25 100 (alebo na tel. číslach s koncovkou 323 až 327), link https://eplatforma.vlada.gov.sk/helpdesk. 6.Súťažné podklady sú prístupné v profile VO a v EVO. Z/U má priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a preto VO nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 7.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako originály elektronických dokumentov a/alebo úradne osvedčené kópie vytvorené zaručenou/elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. U môže predložiť aj kópie dokladov, vtedy VO môže kedykoľvek požiadať U o predloženie dokladov podľa § 49 ods. 7 ZVO. 8.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 9.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. VO môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. 10.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 11.VO vylúči z verejného obstarávania Z/U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že Z/U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 8 písm. d) ZVO). 12. Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 13.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5.