Vyhlásené obstarávanie

Tlačiarenské služby pre NOC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné osvetové centrum
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národné osvetové centrum, Námestie SNP 12, 812 34 Bratislava, kancelária č. 421
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie kompletných tlačiarenských služieb pre potreby NOC v Bratislave a jeho pracovísk do miesta určenia uvedených v týchto súťažných podkladoch, v súvislosti s ofsetovou a digitálnou tlačou brožúr, kníh, periodík, vstupeniek a iných propagačných tlačovín (pozvánky, plagáty, pútače, letáky, skladačky), tlač na pevné podkladové materiály, tlač na samolepiaci papier a polep pevného podkladového materiálu, t. j. zabezpečenie všetkých etáp tlačiarenského výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia vrátane dopravy a balenia. Súčasťou predmetu zákazky je aj tlačová príprava tlačových materiálov podľa požiadaviek a špecifikácie verejného obstarávateľa a na jeho vyžiadanie doručenie nátlačku. Predmet zákazky je podrobne špecifikovaný v tabuľke 1.SP

Doplňujúce informácie

(A) Ak uchádzač použije k preukázaniu splnenia podmienok účasti ustanovenie § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, potom ak bude úspešný, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.Ak si uchádzač zvolí možnosť preukázať verejnému obstarávateľovi splnenie podmienok účasti čestným prehlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 ZoVO, čestné prehlásenie vypracuje podľa vzoru čestného prehlásenia v prílohe č. 8 SP. (B) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (C) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuku a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní aj v českom jazyku. (D) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní ako aj doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov musia byť predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak, musia byť platné minimálne ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, musia obsahovať všetky požadované informácie potrebné k vyhodnoteniu splnenia podmienok účasti, musia byť vyhotovené nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, tak aby ich obsah bol pre fyzickú osobu čitateľný. Doklady a dokumenty, ktoré sú vyhotovené uchádzačom, musia byť podpísané uchádzačom,jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. (E) V zmysle § 100 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní komisia bude posudzovať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s Odd. III.1 tejto výzvy a súťažným podkladmi. (F) Toto verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné aby sa záujemca zaregistroval do zákazky prostredníctvom portálu EVO v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie Tlačiarenské služby pre NOC. (EVO). (G) Pre získanie prístupu k súťažným podkladom ako i k vysvetľovaniu podmienok verejného obstarávania je potrebné požiadať o registráciu do zákazky prostredníctvom položky menu Registrácia uvedenej na ľavej časti web stránky EVO. Po schválení registrácie verejným obstarávateľom bude záujemcovi doručená e-mailová notifikácia potvrdzujúca prístup k stránkam a položkám zákazky vrátane prístupu k súťažným podkladom. (H) Po obdržaní e-mailovej notifikácie potvrdzujúcej prístup k stránkam pre zadávanie zákazky sa záujemca môže prihlásiť prostredníctvom položky menu Prihlásenie uvedenej na ľavej časti web stránky EVO. Prihlasovacie meno bude uvedené v notifikačnom e-maile a heslo musí byť totožné s heslom, ktoré záujemca zadal pri registrácii. (I) Záujemca môže po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk, alebo v súťažných podkladoch. (J) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.3 tohto oznámenia. Riziko nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca.Záujemca, ktorý požiada o registráciu neskôr ako 6 pracovných dní pred lehotou uvedenou v bode IV.2.3 tejto výzvy nebude môcť, v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní,požiadať o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch. (K) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v listinnej forme doručením poštou alebo osobne podľa pokynov uvedených v časti A1 súťažných podkladov. (L) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod.. (M) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené a nebolo možné ich predvídať. (N) Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. (O) Počas celej doby uskutočňovania služiebmusí mať ich zhotoviteľ uzavretú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa na poistnú sumu rovnajúcu sa hodnote predmetu zmluvy uzavretej na uskutočnenie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. PODMIENKY NA PREDMET ZÁKAZKY TÝKAJÚCE SA ZABEZPEČENIA KVALITY Požiadavka verejného obstarávateľa na predmet zákazky: Uchádzač predloží vyhlásenie uchádzača o poistení, v ktorom vyhlási, že uzavrie zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, a to počas celej doby realizácie diela a na poistnú sumu rovnajúcu sa hodnote predmetu zmluvy, uzavretej na poskytnutie tlačiarenských služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Toto vyhlásenie, vyhotovené podľa ods. 11 časti A1 súťažných podkladov, predloží v ponuke v jednom vyhotovení v listinnej podobe a v jednom vyhotovení na elektronickom médiu, pričom obsah dokumentu na elektronickom médiu musí byť identický s originálom dokumentu v listinnej podobe. Uchádzač k predloženiu cit. informácií môže použiť formulár v SP č. 5.